Hier nog een gelukszak dan

Enkele maanden terug de
iPhone in Amerika aangeschaft.
Waar ik zat hielden we regelmatig bbq's aan het zwembad van ons apartementcomplex. Natuurlijk je drinkt wel wat, gevolg, je gaat zotte dingen doen.
Een voorbeeld is mensen in het water gooien. Gelukkig bleven we bij ons verstand en vroegen we aan iederen die we vastpakten (om in het zwembad te gooien) om hun spullen uit hun broekzak te verwijderen. Kerel haalde al zijn spullen uit zijn broekzak en we duwden hem erin. Nou was er toevallig één van men medestudenten die het brilliante idee had om mij er mee in te duwen terwijl ik en enkele anderen die kerel er net aan het induwen waren. Maar zij had niet eerst aan mij gevraagd om mijn spullen uit men broekzak te halen. En je kan al raden wat er in die broekzak stak

Helemaal kopje onder gegaan in het zwembad. Had ook nog eens men oude (triband) gsm bij en enkele documenten. Zowel de oude gsm als de iphone begaven het. Ik natuurlijk kwaad naar huis. Alles wat laten drogen, onder andere mijn visa! (de kleuren op men visa kan je niet meer herkennen

)
Nou we hebben de twee gsm's enkele dagen laten drogen.
De oude triband was kapot, daar was echt niets meer aan te doen.
De iPhone ging wel terug aan, maar schakelde zijn eigen uit, ofwel ging de microfoon niet meer, de touchscreen werkte niet meer, ...
De medestudente die mij erin had gegooid was al volop aan het zoek op ebay voor een vervang iPhone. Ik was nog steeds triest.
Maar als bij wonder werd ik op dag 3 wakker met een volledig werkende iPhone :s
Alles ging plotseling terug. Sindsdien geen enkel probleem meer mee gehad (dat veroorzaakt zou zijn door dat "ongelukje").
Garantie ben ik wel kwijt (je kan het zien aan het rode plaatje in je iPhone). Maar hij werkt wel weer!