//

av kabel van apple geeft geen beeld

av kabel van apple geeft geen beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn auto een apple composiet av kabel, (da's die met geel rood en wit ) en alleen de audio aangesloten op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-09, 12:31
von nim von nim is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard av kabel van apple geeft geen beeld

Ik heb in mijn auto een apple composiet av kabel, (da's die met geel rood en wit ) en alleen de audio aangesloten op de headunit, de usb via een 12volt usb laden achter het dashboard weggewerkt.

Met FW 1.1.4 kon ik keurig kiezen wanneer in een video afspeelde of ik het beeld op de iphone of op de tv wilde afspelen. ik speelde gewoon op mijn iphone, want dat is voor mij in de auto prima. Nu heb ik sinds een week FW 2.2.1 en heb ik die keuze niet meer en speelt m'n iphone gewoon door alleen is er geen beeld. In alle instellingen kun je ook niet meer voor tv uitvoer kiezen, zoals dat bij 1.1.4 wel kon.

Ik heb al overal op internet gezocht, maar de meeste van deze forums gaan over goedkope kabels en dat de chip dan niet meer werkt bij 2.2.1. Maar ik heb dus wel de echte apple kabel (met de connector dus niet met de jackplug).

Nu is mijn vraag of het zou kunnen helpen om de spanning even van de chip te halen? bij mij zit die namelijk permanent aan de accu, dus bij starten blijft de spanning ononderbroken. voor dat ik dat doe en alle radiozenders en instellingen kwijt ben wil ik dus even weten of iemand dit probleem kent: is dit op te lossen door even de stroom van de av kabel af te halen of is dit een firmware gerelateerd probleem??? (ik heb dus een apple kabel)

THNx alvast...

En dat trucje van eerst de kabel erin en dan de iphone aanzetten werkt bij mij perfect (geeft dan wel de melding dat de accesoire niet voor de iphone is en of ik in flightmode wil ed.) en ik kan dan uren film kijken tijdens het autorijden , alleen iedere keer je iphone uit en aanzetten is kansloos

Laatst gewijzigd door von nim; 01-04-09 om 12:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-09, 13:05
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Kun je Apple zelf hier niet even over bellen? Die zouden het toch het beste moeten weten naar mijn idee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen beeld op van een apple tv Sjef Cooijmans Apple TV - 1e generatie 1 25-01-11 13:36
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! ruud2000 Odido (T-Mobile) 4 30-06-10 18:20
Iphone geeft geen beeld mee richief iPhone algemeen 4 05-04-10 18:14
Video: Hoe beter beeld via AV kabel op tv? greengoblin Muziek, foto & video 0 09-02-09 03:22
Hoe het beste beeld verkrijgen via AV kabel? greengoblin iPhone accessoires en onderdelen 0 07-02-09 06:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.