//

[TECHNISCH] Headphone Jack kapot?

[TECHNISCH] Headphone Jack kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik zit al een tijdje met een iPhone die kapot is. Ik wist sinds October 2008 nog niet zoveel van de binnekant van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-04-09, 21:55
MaxBentum MaxBentum is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard [TECHNISCH] Headphone Jack kapot?

Hallo allemaal.

Ik zit al een tijdje met een iPhone die kapot is. Ik wist sinds October 2008 nog niet zoveel van de binnekant van een 2.5G iPhone, dus ik had een nieuw achterkantje besteld. Kapje was binnen, iPhone open gemaakt. Bleek het dus dat het IETSJE meer was dan alleen kapje eraf, kapje erop . Dus uiteindelijk allemaal onderdelen gelijmt in het nieuwe kapje gezet, alles klaar, past niet . Toen was ik dus zo dom mijn Headphone jack te kortwieken om het wel te laten passen , geen goed plan. ---> Headphone jack tripte hem, geluid ging harder en zachter, kreeg telkens het "Slide to power off" scherm te zien enzzz.

Dus ik sinds een paar weken geleden alle nieuwe onderdelen besteld. Alles is nu binnen behalve de schroefjes, maar ben alvast wat met de software gaan *****n omdat die helemaal gaar was. iPhone via recovery naar 2.2.1 gezet, en geprobeerd met QuickPWN te jailbreaken, lukte niet, kreeg hem niet in DFU mode. ---> Waardoor komt dit nou?

De nieuwe headphone jack, doet precies hetzelfde als de oude. Geluid gaat harder en zachter, krijg het "Slide to power off" scherm telkens te zien als ik de backlight aan zet.


Het lijkt mij dan niet dat het probleem in mijn Headphone jack zit? Aangezien 2 verschillende dit probleem geeft. Iemand enig idee hoe het komt dat hij zo tript als ik de headphone jack aansluit?

Verder ging hij voor mij, 110% zeker niet in DFU omdat het met die power button te maken heeft, dat hij in het menu naar het "Slide to power off" screen gaat, en dus met het DFU zetten ook mis gaat. Ligt het dan toch aan de headphone jack? of ergens anders aan?

Ik ben helemaal off. Zou niet weten wat ik hiermee aan moet .

Alvast enorm bedankt voor jullie reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-09, 22:31
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als je de headphone jack module niet aansluit en je hebt die 'slider power off' problemen etc niet dan zal het toch ergens in de knoppen niet goed zitten.

Je kan het beste even testen met de headphone jack module wel aangesloten op de iPhone, maar niet in de achterkant gemonteerd. Op die manier ben je er zeker van dat knoppen niet worden ingedrukt of blijven hangen in de behuizing.

Dat je hem niet in DFU krijgt/kreeg zal ook te maken hebben met de niet goed werkende power button.
  #3  
Oud 05-04-09, 23:01
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Zit je slaap knop niet vast?
Waardoor je iphone denk dat hij de hele tijd is ingedrukt.
  #4  
Oud 06-04-09, 16:36
MaxBentum MaxBentum is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de headphone jack los aan de iphone zitten, dus niet in de behuzing (aangezien ik die schroefjes ook nog niet binnen heb). De power knop is niet ingedrukt aangezien ik die zelf met mijn duim nog een keer in kan drukken.

Maar ik merkte ook gister toen de iPhone uit stond, dat als ik de headphone jack aansluit, hij opeens aan ging. Dus toch iets met die power button? Alleen zo gek dat dat al is sinds ik hem heb gekocht, toen was ie dicht gesealed in een plastic zakje.
  #5  
Oud 06-04-09, 16:38
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Wat ook kan is dat de aansluiting op je logic board slecht/vuil is waardoor connecties van het kabeltje niet kloppen. Anders misschien defect artikel ontvangen?
  #6  
Oud 07-04-09, 16:22
MaxBentum MaxBentum is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Wat ook kan is dat de aansluiting op je logic board slecht/vuil is waardoor connecties van het kabeltje niet kloppen. Anders misschien defect artikel ontvangen?
Hmm ik heb net alles even schoon gemaakt qua stof. Maar zelfs met de headphone module eruit, en gewoon in recovery mode, gaat de iPhone uit en weer aan, uit en weer aan, uit en weer aan. Tussenposes van 20sec/halve minuut. Is dit normaal? Helpt het misschien om ALLES te verwijderen op de iPhone? En dan terug te zetten? Graag advies. alvast bedankt!!
  #7  
Oud 07-04-09, 16:44
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dan zal het wel wat anders zijn, dat is niet normaal in ieder geval. Ik zou even een volledige restore doen om eerst dit even op te lossen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G headphone input kapot? king2203 iPhone algemeen 2 10-10-10 18:48
Iphone headphone jack nyls iPhone algemeen 4 28-03-10 22:08
Headphone jack uitkuisen OliverI iPhone algemeen 2 25-01-10 12:46
Slijten / afbladderen van chromen headphone jack 3GS Laydc iPhone algemeen 3 09-10-09 14:05
Headphone input kanaal kapot Suriboy777 iPhone algemeen 0 21-09-09 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:41.