//

Batterij wil niet opladen

Batterij wil niet opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Volgens mij zit ik met een behoorlijk probleem. Gisterochtend kwam ik er achter dat m'n (pas nieuwe) iPhone 3G niet meer wou opladen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-09, 16:14
21bis 21bis is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard Batterij wil niet opladen

Hallo allemaal,

Volgens mij zit ik met een behoorlijk probleem. Gisterochtend kwam ik er achter dat m'n (pas nieuwe) iPhone 3G niet meer wou opladen via de dock aan m'n mac. Echter verscheen de iphone wel in iTunes maar ook daar geen 'oplaad tekentje' maar een 'half vol batterij tekentje'... Thuis aangekomen heb ik de telefoon op netstroom aangesloten maar ook daar geen resultaat, hij geeft aan geconnect te zijn maar accepteert geen stroom blijkbaar. Voor de zekerheid liet 'm een nachtje hangen, maar vanmorgen was de iphone volledig leeg. Nu zie alleen een lege batterij met een klein rood streepje. Als ik 'm in het stopcontact doe verschijnt er een blikempje onder maar verder gebeurt er bar weinig.

Zoals iedereen gebruik in m'n telefoon regelmatig en nu zit ik zonder... Een dagje is geen probleem maar een week of langer is (helemaal met mijn werk) echt niet te doen...

Ik kocht de telefoon nog geen 2 maanden geleden geunlockt en jailbreakt bij Gigavolt. Hen mailden ik al dat dit waarschijnlijk een garantie geval is maar kreeg nog geen reply (goeie vrijdag waarschijnlijk). Echter als ik dit probleem op eenvoudige wijze nu zelf kan oplossen hoor ik dat erg graag... Ervaring met herstellen, unlocken of jailbreaken heb ik alleen niet...

Alvast ontzettend bedankt.

Met vriendelijke groet,
Frank.

Laatst gewijzigd door 21bis; 10-04-09 om 16:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-09, 17:37
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Dan is je batterij gewoon helemaal leeg. Gewoon aangesloten laten dan komt het vanzelf goed.
  #3  
Oud 10-04-09, 17:41
21bis 21bis is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Sorry maar ik geloof niet dat dat klopt. De iPhone heeft de afgelopen 24 uur bijna alleen maar in de oplader gezeten maar is in de tussen tijd gewoon leeg gelopen... Ik dacht dat dat wel duidelijk te lezen was in mijn post...
  #4  
Oud 10-04-09, 17:45
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Sorry je hebt gelijk. Ik heb het verhaal niet goed gelezen. Nu ik dat wel heb gedaan lijkt het me een hardware probleem.
Je zou kunnen proberen om de connector voorzichtig schoon te maken of een andere usb kabel te proberen.
  #5  
Oud 10-04-09, 21:09
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Ik denk dat je beter naar de winkel terug kan gaan.
Altijd goed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Curieus...: batterij-percentage neemt niet meer toe tijdens opladen thezahir iPhone algemeen 2 18-11-12 19:52
Iphone 4 wil niet meer opladen. Hans Larijs iPhone algemeen 4 19-03-11 15:41
Opladen batterij driessenm iPad algemeen 19 24-07-10 13:54
iPhone 3gs wil niet meer USB/opladen - dringend hulp nodig borgqueenx iPhone algemeen 9 06-06-10 18:03
Iphone wil niet aangaan tijdens het opladen! Chen Archief 3 03-12-09 13:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.