//

Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide

Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) //Topics samengevoegd...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 14-02-10, 12:16
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topics samengevoegd
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 06-03-10, 12:50
RobinHarleman RobinHarleman is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

Is er inmiddels iets in de Cydia store te vinden die de iPhone compatible maakt met mijn oude iPod fm-transmitter en lader? Ben daar nog niet helemaal in thuis.
  #63  
Oud 07-03-10, 17:58
lagefrequentie lagefrequentie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNeil Bekijk bericht
Dit is een guide die het probleem die sommigen onder ons hebben zal oplossen.
om de paar minuten zal er een pop-up verschijnen die zegt dat dit accessoire niet gemaakt is voor de iPhone, dan heb je de keuze om de airplane mode op te zetten of niet, als je dat niet doet zullen je geluiden niet meer werken.
Ik zat te surfen en vond uiteindelijk een oplossing voor dit probleem.

-Om dit probleem te verhelpen zal ten eerste je iPhone jailbroken moeten zijn. (weet je niet hoe dit moet, je zal er wel genoeg informatie over vinden)
- je zal het volgende bestand moeten downloaden MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
of in bijlage (dit bestand zal moeten worden uitgepakt)
-je zal moeten sshen in je iPhone (weet je niet wat dit is, je zal er ook wel genoeg informatie over vinden.

plaats het gedownloade bestand in de volgende map /System/Library/PrivateFrameworks/IAP.framework/Support
het beste is om het originele bestand op je computer op te slagen, mocht er iets fout lopen.

als je het bestand gekopieerd hebt naar /System/Library/PrivateFrameworks/IAP.framework/Support
zal je permissions van dit bestand moeten wijzigen naar 755, mocht dit nog niet het geval zijn.

Dit werkte voor mij voor firmware 2.2.1 en dit werkte volgens de bronnen ook voor eerder verschenen versies boven 2.0
UPDATE: werkt ook voor firmware 3.0
UPDATE: werkt ook voor firmware 3.1.2

Ik vond deze interessante tip op macrumors, hopelijk zal het jullie ook helpen

groetjes, Neil

Dit werkt voor de firmwares 2.0 tot 3.1.2
Download eerst afc2add bij een jailbreak dmv Blackra1n!

Dit heeft ongeveer 1 week gewerkt.
Nu is het weer niet ondersteund om te laden.
  #64  
Oud 04-04-10, 13:59
daan92 daan92 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Mijn foutmelding is als volgt:

''Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden.''

Mijn telefoon is niet gejailbreakt en voor mijn huidige firmwire (3.1.3) is, voor zover ik weet/heb gezocht, ook nog geen jailbreak beschikbaar. Zijn er dan nog andere mogelijkheden om van die foutmelding af te komen?
  #65  
Oud 04-04-10, 14:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daan92 Bekijk bericht
Mijn foutmelding is als volgt:

''Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden.''

Mijn telefoon is niet gejailbreakt en voor mijn huidige firmwire (3.1.3) is, voor zover ik weet/heb gezocht, ook nog geen jailbreak beschikbaar. Zijn er dan nog andere mogelijkheden om van die foutmelding af te komen?
Zonder jailbreak is er geen oplossing. Heb de melding ook vaak, maar dat levert toch geen berperkingen op als je op annuleren drukt? Negeer de melding dus gewoon tot een jailbreak wel mogelijk is
  #66  
Oud 04-04-10, 14:06
daan92 daan92 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Zonder jailbreak is er geen oplossing. Heb de melding ook vaak, maar dat levert toch geen berperkingen op als je op annuleren drukt? Negeer de melding dus gewoon tot een jailbreak wel mogelijk is
Hm, oké. Als er niks anders op zit. Probleem is echter dat ik de melding om het kwartier krijg. Nah jah.. Ik gooi er wel gelijk een jailbreak op zodra mogelijk. Thnx voor je reply!
  #67  
Oud 10-04-10, 20:29
periko periko is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: den haag
Berichten: 69
Standaard super

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNeil Bekijk bericht
Dit is een guide die het probleem die sommigen onder ons hebben zal oplossen.
om de paar minuten zal er een pop-up verschijnen die zegt dat dit accessoire niet gemaakt is voor de iPhone, dan heb je de keuze om de airplane mode op te zetten of niet, als je dat niet doet zullen je geluiden niet meer werken.
Ik zat te surfen en vond uiteindelijk een oplossing voor dit probleem.

-Om dit probleem te verhelpen zal ten eerste je iPhone jailbroken moeten zijn. (weet je niet hoe dit moet, je zal er wel genoeg informatie over vinden)
- je zal het volgende bestand moeten downloaden MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
of in bijlage (dit bestand zal moeten worden uitgepakt)
-je zal moeten sshen in je iPhone (weet je niet wat dit is, je zal er ook wel genoeg informatie over vinden.

plaats het gedownloade bestand in de volgende map /System/Library/PrivateFrameworks/IAP.framework/Support
het beste is om het originele bestand op je computer op te slagen, mocht er iets fout lopen.

als je het bestand gekopieerd hebt naar /System/Library/PrivateFrameworks/IAP.framework/Support
zal je permissions van dit bestand moeten wijzigen naar 755, mocht dit nog niet het geval zijn.

Dit werkte voor mij voor firmware 2.2.1 en dit werkte volgens de bronnen ook voor eerder verschenen versies boven 2.0
UPDATE: werkt ook voor firmware 3.0
UPDATE: werkt ook voor firmware 3.1.2

Ik vond deze interessante tip op macrumors, hopelijk zal het jullie ook helpen

groetjes, Neil

Dit werkt voor de firmwares 2.0 tot 3.1.2
Download eerst afc2add bij een jailbreak dmv Blackra1n!
jij bent echt een topper!!!!!!!!
  #68  
Oud 18-04-10, 23:13
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Truc geprobeerd. Laden werkt maar 2 minuten.....daarna weer niks...helaas...
  #69  
Oud 18-04-10, 23:36
iNeil iNeil is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik heb mijn iPhone 2g al niet meer geupdate sinds firmware 3.1.2 en het werkt nog steeds, zelf heb ik dus geen ervaring met recentere firmware en of de tweak al dan niet werkt...
  #70  
Oud 18-04-10, 23:38
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Denk dat het aan mijn 3GS ligt....of aan de batterijen van de lader.....kom er hier later nog wel even op terug....
  #71  
Oud 23-04-10, 12:01
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Heb daar de laatste dagen ook veel last van. Het gaat om ne iPhone 3Gs. Alleen het geluid van de beltoon doet het. Andere geluiden niet, vervelend als je een sms krijgt In de iPod functie heb ik zelfs geen volumebalk meer te zien.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #72  
Oud 23-04-10, 21:53
heno2004 heno2004 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb nu ook een week dit probleem. Herstel uitgevoerd, goed schoongemaakt. Helaas is het probleem nog steeds aanwezig. Eerst kreeg ik oom de vraag om hem in vliegtuigmodus te zetten, nu niet meer. Het probleem is dus iets minder geworden. Het doet zich alleen voor als ik de telefoon uit de standby haal. Het lijkt wel een virus!
  #73  
Oud 25-04-10, 17:06
heno2004 heno2004 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Al meer dan een dag geen meldingen meer!?
  #74  
Oud 26-04-10, 10:48
Marc1969 Marc1969 is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oosterhout (NB)
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNeil Bekijk bericht
Dit werkt voor de firmwares 2.0 tot 3.1.2
Bij mij werkt het deels goed. De melding komt niet meer terug, dus dat doel is bereikt. Het uiteindelijke doel waar ik m'n FM transmitter van Kensington (LiquidFM Deluxe) voor gekocht heb, het opladen van m'n iPhone tijdens het autorijden, werkt ook prima (min of meer dan: na één uur navigeren is de batterij 2% verder geladen...). Dat zijn twee van de drie doelen bereikt, voorlopig niet slecht dus.
Maar nu wil ik zo af en toe ook 's wat muziek van de iPhone in de auto (de radio op zaterdag en zondag laat vaak zwaar te wensen over ). En daar zit 'm dus het probleem. Dat werkt dus niet. Ik merk dat de transmitter wel z'n werk doet, want de fequentie die ik gebruik op de radio ruist heel licht maar zodra ik de transmitter aan zet, verdwijnt die ruis. Maar de geluiden van m'n iPhone komen echt alleen maar uit de iPhone en niet uit de speakers van de radio. Dus ik denk niet dat het aan de transmitter ligt maar aan de iPhone.

Zijn er mensen met een Kensington transmitter die dit probleem ook kennen en misschien een oplossing hebben?
  #75  
Oud 26-04-10, 17:57
iNeil iNeil is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 13
Standaard

Dat is dus het enige spijtige aan dit,
je iPhone zal zo geen muziek kunnen afspelen via de 30-pin connector. Maar liever dat dan elke 3 minuten op negeren drukken...
iNeil
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc1969 Bekijk bericht
Bij mij werkt het deels goed. De melding komt niet meer terug, dus dat doel is bereikt. Het uiteindelijke doel waar ik m'n FM transmitter van Kensington (LiquidFM Deluxe) voor gekocht heb, het opladen van m'n iPhone tijdens het autorijden, werkt ook prima (min of meer dan: na één uur navigeren is de batterij 2% verder geladen...). Dat zijn twee van de drie doelen bereikt, voorlopig niet slecht dus.
Maar nu wil ik zo af en toe ook 's wat muziek van de iPhone in de auto (de radio op zaterdag en zondag laat vaak zwaar te wensen over ). En daar zit 'm dus het probleem. Dat werkt dus niet. Ik merk dat de transmitter wel z'n werk doet, want de fequentie die ik gebruik op de radio ruist heel licht maar zodra ik de transmitter aan zet, verdwijnt die ruis. Maar de geluiden van m'n iPhone komen echt alleen maar uit de iPhone en niet uit de speakers van de radio. Dus ik denk niet dat het aan de transmitter ligt maar aan de iPhone.

Zijn er mensen met een Kensington transmitter die dit probleem ook kennen en misschien een oplossing hebben?
  #76  
Oud 27-04-10, 09:30
Marc1969 Marc1969 is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oosterhout (NB)
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNeil Bekijk bericht
Maar liever dat dan elke 3 minuten op negeren drukken...
iNeil
Dat ben ik idd wel met je eens. Maar geen muziek dus... Da's mooi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Misschien toch maar op zoek naar een tweedehands iPod dan
  #77  
Oud 28-04-10, 23:26
heno2004 heno2004 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Tot op heden geen problemen meer gehad.
  #78  
Oud 29-04-10, 10:25
DouweK DouweK is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 98
Standaard

Ik heb dit probleem nu met mijn officiële Apple AV-cable. Soms doet 'ie het wel maar dat lijkt totaal willekeurig.

Heb al het stof er uitgepeuterd en flink geblazen maar het helpt niet. Wat alcohol op de AV-cable doen is dus een idee las ik hier?

Edit: de fix werkte een tijdje, toen was het weer mis. Jailbreak er af gehaald en hij deed het weer een tijdje. Nu is het weer mis. Ik snap er helemaal niks van...
__________________
Plus+: Douwe

Laatst gewijzigd door DouweK; 13-05-10 om 12:52.
  #79  
Oud 26-05-10, 22:36
Kesse Kesse is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik heb het nu ook sedert een paar dagen en ik denk dat het bij mij aan waterschade ligt.
Mijn gsm is gejailbraiked maar heb toch mijn twijfels met het installeren van dit programmatje want volgens ik lees is het bij de meeste toch geen oplossing.
Ik zou de instellingen willen herstellen maar weet niet of dit een oplossing zou kunnen zijn. Ik ben ook bang dat ik mijn foon weer zal mogen jailbraiken.
Tips zijn welkom.
  #80  
Oud 27-05-10, 10:05
Xyper Xyper is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard

In Cydia kwam ik noaccessorysplash tegen (ModMyi repo). Misschien handig voor de niet SSH-ers?
Reageren

Labels
iphone accessoire guide



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone... Elgrande iPhone algemeen 2 17-02-10 12:27
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) Deniz Archief 71 08-12-09 16:10
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER vreddie007 iPhone algemeen 2 07-10-09 10:42
Dit accessoire is niet bedoelt voor de Iphone fix guide iNeil Archief 9 16-05-09 12:49
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone SneakerStyle iPhone algemeen 4 03-10-08 08:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.