//

3 uur oud, en kapot

3 uur oud, en kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste!!!! big problemo's Na lang wachten heb ik eindelijk mijn iPhone op mogen halen zaterdag middag. Gelijk wat app's en muziek erop gegooid, maar savonds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-09, 22:31
jesso88 jesso88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Standaard 3 uur oud, en kapot

beste!!!!

big problemo's

Na lang wachten heb ik eindelijk mijn iPhone op mogen halen zaterdag middag.
Gelijk wat app's en muziek erop gegooid, maar savonds was het al raak: ik maakte een foto en de phone bleef hangen.

Na een minuut of wat startte hij weer op en bleef op het appel logo staan met een streepje er doorheen. Ik schrok al maar dit herstelde zich na 10 min.

Verder heeft hij die avond dit soort trekjes vertoond.

Na wat op dit forum te hebben gelezen heb ik alles eraf gegooid en hem hersteld met niks erop (geen app's geen muziek of wat dan ook)

na wat geinternet bleef hij dezelfde trekjes vertonen, en nu wil hij zelfs niet meer uit de stand met het logo, ik probeer hem vaak een hard reset te geven (home + uitknop voor 10 sec) maar dit resulteerd vaak tot hetzelfde begin scherm.

Soms komt het scherm dat ik hem aan Itunes moet hangen en weer een herstel moet geven, maar dit heeft geen veranderingen gebracht.

Zijn er manieren voor om hem anders te resetten of moet hij gewoon terug naar de winkel???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-09, 22:43
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Terug gaan naar de winkel,lijkt me een defect.
  #3  
Oud 27-04-09, 22:48
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Herstel hem eens in DFU. Anders terug brengen naar de winkel, dat hij 3 uur oud/jong is zegt niks. Toen ik de eerste generatie iPod touch kocht was er ook meteen al iets mis mee toen ik hem uit de doos haalde.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 27-04-09, 22:59
kefjeuh93 kefjeuh93 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 39
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesso88 Bekijk bericht
beste!!!!

big problemo's

Na lang wachten heb ik eindelijk mijn iPhone op mogen halen zaterdag middag.
Gelijk wat app's en muziek erop gegooid, maar savonds was het al raak: ik maakte een foto en de phone bleef hangen.

Na een minuut of wat startte hij weer op en bleef op het appel logo staan met een streepje er doorheen. Ik schrok al maar dit herstelde zich na 10 min.

Verder heeft hij die avond dit soort trekjes vertoond.

Na wat op dit forum te hebben gelezen heb ik alles eraf gegooid en hem hersteld met niks erop (geen app's geen muziek of wat dan ook)

na wat geinternet bleef hij dezelfde trekjes vertonen, en nu wil hij zelfs niet meer uit de stand met het logo, ik probeer hem vaak een hard reset te geven (home + uitknop voor 10 sec) maar dit resulteerd vaak tot hetzelfde begin scherm.

Soms komt het scherm dat ik hem aan Itunes moet hangen en weer een herstel moet geven, maar dit heeft geen veranderingen gebracht.

Zijn er manieren voor om hem anders te resetten of moet hij gewoon terug naar de winkel???
hey,

Ja van dat probleem heb ik nog niet gehoord maar een ding wat je kan doen is wat opzoekwerk verrichten op internet maar dat gaat waarschijnlijk weinig opleveren.

of probeer eerst dit: als je iphone aanstaat ga je naar "instellingen" dan "Algemeen" dan "Stel opnieuw in" en dan "wis alle inhoud en instellingen" dit kan 1 uur !! duren maar dan wordt echt alles opnieuw ingesteld en hierdoor zou misschien je probleem opgelost worden veel succes

Uiteindelijk als dat niet werkt is de beste oplossing hem terug naar de winkel te brengen maar dat is natuurlijk niet altijd leuk

Veel succes
  #5  
Oud 27-04-09, 23:15
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ga er niet een paar dagen mee knoeien, breng hem dan meteen terug. Je iPhone is nog maar 3 uur oud, dus ze moeten wel meteen een nieuwe meegeven.
  #6  
Oud 28-04-09, 00:11
jesso88 jesso88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Ga er niet een paar dagen mee knoeien, breng hem dan meteen terug. Je iPhone is nog maar 3 uur oud, dus ze moeten wel meteen een nieuwe meegeven.

zaterdag was hij 3 uur oud bedoelde ik toen hij die defecten had.

Vandaag had ik geen tijd om er mee terug te gaan, morgen wel.

bedankt voor de snelle support, thanks!

ik ga nog ff proberen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Kapot 5 Maanden oud !!! Silver-Apple iPhone algemeen 6 24-05-11 09:50
auto reboot - iphone 4 nog geen uur oud! aleksrose iPhone algemeen 3 09-02-11 17:34
IPHONE 1 uur oud KADUK !! usb niet herkend tijdens updaten naar 3.0 robertpaul iPhone algemeen 5 21-07-09 09:21
Accu binnen 4 uur leeg. G2 1 jaar oud kingster iPhone algemeen 5 16-01-09 14:41
oud zoekt oud en is blij met ECHT roelf Archief 6 07-07-08 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.