//

Iphone geluid werkt niet

Iphone geluid werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb pas van iemand een iphone binnengekregen die in het water is gevallen. Alles werkt nog perfect alleen het geluid werkt niet omdat, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-09, 14:51
ricardog ricardog is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 14
Standaard Iphone geluid werkt niet

Hallo

Ik heb pas van iemand een iphone binnengekregen die in het water is gevallen. Alles werkt nog perfect alleen het geluid werkt niet omdat, de iphone denkt dat er een koptelefoon inzit(ik weet dat omdat, als ik het geluid harder doe dan staat er tussen haakjes koptelefoon). Want, als ik bijvoorbeeld word gebeld dan hoor ik wel geluid uit de boxjes komen dus, de boxjes zijn niet kapot. Weet iemand hoe ik deze iphone zo kan aanpassen dat de koptelefoon functie als het ware word verwijderd? dus dat ik gewoon deze boxjes weer kan gebruiken?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-09, 13:31
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Waarschijnlijk zit er wat aanslag op het de electronica van de IPhone waardoor hij een koptelefoon ziet.
Open makenen en reinigen is mogelijk een optie.
Software matig lijkt dit mij moeilijk op te lossen.
  #3  
Oud 11-05-09, 13:52
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricardog Bekijk bericht
Hallo

Ik heb pas van iemand een iphone binnengekregen die in het water is gevallen. Alles werkt nog perfect alleen het geluid werkt niet omdat, de iphone denkt dat er een koptelefoon inzit(ik weet dat omdat, als ik het geluid harder doe dan staat er tussen haakjes koptelefoon). Want, als ik bijvoorbeeld word gebeld dan hoor ik wel geluid uit de boxjes komen dus, de boxjes zijn niet kapot. Weet iemand hoe ik deze iphone zo kan aanpassen dat de koptelefoon functie als het ware word verwijderd? dus dat ik gewoon deze boxjes weer kan gebruiken?

Alvast bedankt!
probeer anders even de koptelefoon plug een paar keer erin en eruit te doen misschien is het een oplossing!

succes
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #4  
Oud 11-05-09, 14:17
frangipaneman frangipaneman is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard

Ik had dit probleem ook regelmatig als ik andere oortjes in mijn koptelefoon stak. Ik trok de oortjes uit maar blijkbaar merkte de iphone dit niet op. Enkele keren inpluggen en uitpluggen is inderdaad de oplossing.
Ik probeerde dat terwijl ik een nummer van de ipod beluisterde. Normaal moet bij het verwijderen van de oortjes de iphone dat opmerken en het liedje pauzeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid werkt niet Tim Bavre iPhone algemeen 14 12-07-11 15:42
Beltoon Geluid werkt niet Alex1984 Ringtones en Wallpapers 20 03-01-11 15:53
Geluid werkt niet overal Mariphone iPhone algemeen 1 12-11-10 20:33
geluid werkt niet Monbaljeutje Archief 2 21-09-08 23:45
Geluid Iphone werkt (weer) niet meer belle_3500 Unlock [archief] 1 29-06-08 09:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.