//

Wat moet ik hier mee doen?

Wat moet ik hier mee doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben van plan om mijn iphone voor reparatie aan te bieden.. Ik heb een aantal problemen.. Als eerste het grootste probleem: er zitten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-09, 23:19
rickth64 rickth64 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard Wat moet ik hier mee doen?

Hoi, ik ben van plan om mijn iphone voor reparatie aan te bieden..

Ik heb een aantal problemen.. Als eerste het grootste probleem: er zitten 2 vlekken (groepjes dode pixels) in mijn beeldscherm zoals je kunt zien op de foto.. Deze zijn het best zichtbaar bij een zwarte achtergrond, bij een witte zie je er (bijna) niks van.. Dan het tweede probleem, de batterij gaat naar mijn mening erg kort mee.. Als ik het vergelijk met andere iphones dan gaat die van mij toch het snelst leeg.. 's Nachts tijdens het opladen is hij wel eens heel erg heet (niet vast te pakken) geworden (is 2-3 keer voorgekomen).. De batterij werd ook niet opgeladen, maar er verscheen een rode batterij dat aangeeft dat de batterij heel ver leeg is.. Misschien dat hierdoor die vlekjes zijn ontstaan in het scherm? Als laatste vind ik dat het geluid best zacht is ten opzichte van andere iphones, dus dat mogen ze ook even meenemen bij de reparatie.. Hoe werkt zoiets, waar moet ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden?

--Rick
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kaputski.jpg‎ (6,1 KB, 18x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-09, 23:40
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Probeer eens te herstellen en kijken of je dan nog problemen hebt. Heb je dan nog steeds problemen kun je hem het best laten repareren. ben je erop verzekert voor reparatie?
  #3  
Oud 10-05-09, 23:42
rickth64 rickth64 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

Nee herstellen heeft geen zin, de problemen hebben niks met software te maken.. Ik heb zojuist iets gevonden over een reparatie-aanvraag op de t-mobile site, dat heb ik ingevuld.. Als het goed is word ik morgen terug gebeld.. Garantie heb ik nog, heb hem gekocht op 24-07-2008, dus nog geen jaar voorbij.. Hopelijk krijg ik dan gewoon een nieuwe iPhone, dan ben ik van alles verlost.. Iemand ervaring met een iPhone reparatie bij t-mobile??

Laatst gewijzigd door rickth64; 10-05-09 om 23:44.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat moet ik doen?! Hahaowned Jailbreak 3 22-11-10 23:04
Alle iDevices: 3.1 ECID SHSH on file, wat moet ik er mee ? ASS-Ware Jailbreak 6 23-02-10 17:38
ja wat moet je hier nou van zeggen 3g shine:P kuradius Chat en geruchten 10 28-08-09 17:49
Help wat moet ik doen?! robintielemans Archief 3 10-05-09 23:47
Wat moet ik doen :S???????????????? wo-man Archief 2 03-04-09 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.