//

Iphone doet een beetje raar.

Iphone doet een beetje raar. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Gister heb ik een plastic hoes om mijn iphone gedaan zo'n full body beschermhoesje. Sinds dien kamp ik met een paar problemen, bijv ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-09, 22:05
tvdw1987 tvdw1987 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 9
Standaard Iphone doet een beetje raar.

Hey mensen,

Gister heb ik een plastic hoes om mijn iphone gedaan zo'n full body beschermhoesje. Sinds dien kamp ik met een paar problemen, bijv dat ik spontaan de scherm krijg om de iphone uit te zetten of hij gaat in standby zonder dat ik het knopje indruk. Wat echter vervelender is dat ik redelijk vaak de popup van de volume regelaar krijg. Wil ik dan bijv het geluid zachter zetten dan zie ik wel dat hij 1 blokje minder word maar dan gelijk staat hij weer op maximale volume!.
Bij de plastic hoes kwam ook een busje vloeistof dat helpt bij het aanbrengen van de hoes. Ik gebruik de Iphone 3G met de laatst uitgebrachte firmware volgens mij is dat 2.2.1!
hoop dat iemand mij hiermee kan helpen het is namelijk best wel hinderlijk!

groetjes,

T
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-09, 22:10
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dat hoesje zit er dan niet goed, of te strak omheen. Vooral goedkope hoesjes willen nog wel eens niet goed passen en geven dergelijke problemen. Neem anders even contact op met waar je het hebt gekocht om te kijken hoe je hem er het beste omheen kan doen.
  #3  
Oud 14-05-09, 22:12
tvdw1987 tvdw1987 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 9
Standaard

Oke, dan ga ik hem er maar af halen zonde van het geld maar ja dan maar wat zuiniger ermee omgaan.
Het is wel raar moet ik zeggen want ik heb deze al eerder gehad, de vorige keer had ik er geen problemen mee!.

T
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: IPhone doet raar!?!?!?! iphone789 Jailbreak 1 21-01-11 15:55
iphone doet raar the_nilsinho iPhone algemeen 5 22-07-10 20:18
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? Bhola iPad algemeen 12 03-07-10 15:49
iPhone doet raar KipNederland iPhone algemeen 3 12-04-09 20:26
iphone doet raar atimoo Unlock [archief] 11 24-01-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.