//

LCD Iphone

LCD Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte, Zojuist heeft mijn Iphone 2g een confrontatie gehad met de zwaartekracht op een stenen vloer. Alles deed het nog, alleen het LCD scherm bevatte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-05-09, 20:07
Frisojasper Frisojasper is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 12
Standaard LCD Iphone

Geachte,

Zojuist heeft mijn Iphone 2g een confrontatie gehad met de zwaartekracht op een stenen vloer. Alles deed het nog, alleen het LCD scherm bevatte een vlek met dode pixels.

Direct een 2g lcd scherm besteld van ebay, 14 dagen later in huis, ik aan de slag. Tot mijn verbazing liep het zogenaamde ontmantelen van de Iphone geheel soepel. Ook in elkaar zetten ging soepel. Ik drukte de power knop in van de iphone, en het scherm sprong aan (alle dode pixels weg!). Alleen tussen het glas en het scherm zit een soort olie om het glas en het lcd contact te laten maken. Hier zit een luchtbel tussen!!!!! ik wat op dat scherm gedrukt en gedaan, mocht niet baten. Alles nog eens herhaald, maar weer het zelfde probleem.

Omdat de helft van die vloeistof nog op het oude lcd zit, denk ik dat ik wat extra vloeistof nodig heb om het geheel lucht dicht te maken. Kan iemand mij vertellen waar ik dit soort vloeistof (soort olie dacht ik) te krijgen? Is er een goed alternatief hiervoor?

Naar mijn idee is de vloeistof er voor om het contact te leggen tussen het LCD en het glas, waardoor het "touch" effect mogelijk wordt gemaakt. Het rare is alleen. In die luchtbel is het touchgedeelte nogsteeds te gebruiken. Is dit de goede gedacht achter de vloeistof, of is het heel ergens anders voor?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Als jullie vragen hebben, hoor ik het wel.

Groet,

Friso
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G LCD vervangen gertjanb iPhone algemeen 2 22-10-13 19:59
Iphone 4 wit ombouwen LCD probleem jeffrey412 iPhone algemeen 8 08-03-11 22:43
2de hands iphone lcd stuk ... fiestaboyke iPhone algemeen 3 07-02-11 21:24
Iphone 3GS LCD schermkleur robertje221 iPhone algemeen 2 10-01-11 09:56
iphone aansluiten op een lcd in de auto Dragracer187 iPhone accessoires en onderdelen 1 22-02-10 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.