//

Problemen met Telefoon en Safari

Problemen met Telefoon en Safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medeforumers/iPhone houders, ik zit een aantal weken al met deze problemen en ik dacht laat ik het hier eens voorstellen: 1. Soms als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-06-09, 02:40
BarBar BarBar is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Lightbulb Problemen met Telefoon en Safari

Beste medeforumers/iPhone houders,

ik zit een aantal weken al met deze problemen en ik dacht laat ik het hier eens voorstellen:

1. Soms als ik een normaal telefoongesprek voer (niks bijzonders aan), dan valt ineens het geluid weg en doet tevens de microfoon van mijn iphone het ook niet meer. Ik kan dus diegene waarmee ik bel niet horen en diegene mij ook niet. (Ophangen en opnieuw bellen helpt meestal wel, maar vreselijk irritant en hoort niet)

2. Als ik weer een normaal telefoongesprek voer, dan schrik ik me soms wel een kapot door wat voor een geluid er door de speaker komt die ik bij mijn oor houd... het lijkt wel een freaking Transformer die erin zit! (Ophangen en opnieuw bellen helpt meestal wel, maar vreselijk irritant en hoort niet)

3. Geen bereik in het centrum van Utrecht?

4. Als ik aan het internetten bent dan sluit de Iphone ineens het internet af.. en niet alleen met het internet maar ook met willekeurige andere programma's.

Weet iemand raad met deze problemen? Ik heb de iPhone ook al meerdere keren opnieuw opgestart, herstelt met de fabrieksinstellingen maar niks mocht baten.. iemand?

Alvast bedankt,

door een transformer in de oor geschreeuwde BarBar

Laatst gewijzigd door iMario; 05-06-09 om 12:34. Reden: Topictitel aangepast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-06-09, 03:54
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

gewoon terugbrengen naar t-mobile zou ik zeggen, klinkt alsof dat ding gewoon stuk is, of zou je dit met je nokia/motorola/blekberrie ook gewoon pikken? ik blijf niet snappen waarom het bij een apple een uitzondering zou zijn. alstie stuk is/niet goed werkt gaat ie terug en wil ik of een nieuwe die wel werkt of mijn centten terug!
of ben ik gewoon verwend door de klantenservice hier in de vs, waar ze in tegenstelling tot nl wel gewoon klantvriendelijk zijn?
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #3  
Oud 05-06-09, 07:04
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Volgens je profiel heb je een eerste generatie iPhone met firmware 2.1.
Als dat inderdaad zo is, upgraden naar 2.2.1 en dan jailbreaken met quickpwn 2.2.5. Dan bootneuter uit cydia downloaden en unlocken.
Zet geen backup terug, dan neem je de huidige foutjes in de software weer over.
Denk er wel om je belangrijke gegevens (contacten e.d.) ergens (Outlook?) de backuppen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 05-06-09, 12:34
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Topictitel aangepast en topic verplaatst.

Update eens naar Firmware 2.2.1. Safari crasht wel veel op eerdere 2.x versies, dit is gefixt in 2.2.1.

Daarna kun je gewoon QuickPwn gebruiken om te activeren/unlocken/jailbreaken.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stream problemen met oa Yelo & Safari Miki99Ronaldo iPad algemeen 3 10-05-11 10:36
problemen met safari + magyco iPhone Apps 1 25-10-09 10:58
Ontvangst problemen met sim lock vrije telefoon bass iPhone algemeen 1 27-06-09 11:53
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) scoutcow iPhone algemeen 2 04-10-08 18:20
problemen met safari vincent iPhone algemeen 2 29-12-07 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.