//

Microfoon en knopje op de hoodtelefoon doen het niet meer?!?!

Microfoon en knopje op de hoodtelefoon doen het niet meer?!?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merkte gisteren op dat het knopje op de hoofdtelefoon niet meer werkte toen ik een track op pauze wilde zetten, ik had niet door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-07, 20:53
mjay's schermafbeelding
mjay mjay is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Standaard Microfoon en knopje op de hoodtelefoon doen het niet meer?!?!

Ik merkte gisteren op dat het knopje op de hoofdtelefoon niet meer werkte toen ik een track op pauze wilde zetten, ik had niet door dat de microfoon ook niet meer werkte. Daar kwam ik vandaag achter omdat iemand mij belde en hij mij niet hoorde. Nou vraag ik mij af of dit een software probleem zou kunnen zijn, ik vraag dit om de volgende reden.
Ik heb de mic. getest met vNotes en dat werkte ook niet. Wat ik wel vreemd vond is dat na het indrukken van het knopje op de mic. en stoppen van de opname in vNotes de iPhone crashed en reboot, dit gebeurd niet als het knopje niet indruk. Dus het knopje schijnt dus nog wel iets te doen.

Ik weet niet wanneer mijn hoofdtelefoon voor het laatst gewerkt heeft, dit zou makkelijk nog op FW 1.1.1 geweest kunnen zijn. Deze week zal ik proberen om ergens anders een hoofdtelefoon te lenen en kijken of die wel werkt op FW 1.1.2.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-07, 20:56
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

probeer de headset er een paar keer in en uit te halen.
  #3  
Oud 10-12-07, 21:03
mjay's schermafbeelding
mjay mjay is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephenvis Bekijk bericht
probeer de headset er een paar keer in en uit te halen.
Dat is 1 van de eerste dingen die ik heb geprobeerd, ik had op een aantal andere fora gelezen dat dit wel eens hielp bij een probleem waarbij het geluid wegvalt. Bij mij blijft het geluid gewoon hoorbaar door de hoofdtelefoon maar het knopje en de mic. werken nog steeds niet.
  #4  
Oud 18-06-09, 21:37
KidCajn KidCajn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik heb exact hetzelfde..Al een oplossing?
  #5  
Oud 18-06-09, 21:55
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Die headsets zijn van belabberde kwaliteit, zal me dus niets verbazen als er iets beschadigd is.
  #6  
Oud 18-06-09, 22:02
KidCajn KidCajn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Het is zeker weten niet de headphone...want die doet het wel op andere iPhones..
Heb een beetje verder gekeken, maar dit probleem komt vaker voor...meestal pluisjes..Helaas, in mijn geval betreft het een nieuwe iPhone..dus waarschijnlijk ben ik hem direct weer een aantal weken kwijt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G reageert niet op knopje/microfoon van headset desonnaville iPhone algemeen 3 10-01-11 18:36
Speaker/microfoon doen het niet meer christiaan1985 iPhone algemeen 10 16-04-09 13:12
Applicaties doen het niet meer. Mii iPhone algemeen 7 26-11-08 23:13
Games doen het niet meer sezar iPhone Games 2 16-09-08 17:09
Geluid doet het niet meer uit microfoon jorishetbengeltje iPhone algemeen 3 03-04-08 07:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.