//

Nieuwe iphone

Nieuwe iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, Ik ben net bij tmobile geweest en ik krijg volgens hun een nieuwe iphone 3g omdat er een scheur inzit.. hardstikke goed dus, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-09, 20:57
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

hallo allemaal,

Ik ben net bij tmobile geweest en ik krijg volgens hun een nieuwe iphone 3g omdat er een scheur inzit.. hardstikke goed dus, maar nu wil ik even iets zeker weten voordat ik mn iphone webreng.

Als ik een backup maak van deze iphone in itunes, kan ik dan als ik straks een nieuwe krijg gewoon alles synchroniseren zodat ik alles wat ik nu op deze iphone heb straks ook op de nieuwe iphone krijg??

alvast bedankt, want weet hier niet zoveel van eigenlijk, aangezien ik nog nooit zoiets dergelijks heb meegemaakt.

niemand?????

Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 21:45. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 18-06-09, 21:05
boukej boukej is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Oss
Berichten: 29
Standaard

volgens mij wel, omdat je bij restore kunt kiezen uit 1) configureer als nieuwe iphone 2) gebruik backup van....
of net in welke woorden dit er precies staat
  #3  
Oud 18-06-09, 21:07
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

kan je gewoon opnieuw syncen allemaal let er wel op dat je ook je contacten synct met itunes want deze staan op je iphone en niet op je sim.
  #4  
Oud 18-06-09, 21:08
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

oke bedankt!

maar om een backup te maken.. moet ik dan gewoon synchroniseren toch? en dan gewoon reservekopie maken?

weet wel wat van de iphone heb em al lang maar dit soort dingen weet ik dus echt niet en in de wiki vind ik alleen maar handmatig backup maken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
kan je gewoon opnieuw syncen allemaal let er wel op dat je ook je contacten synct met itunes want deze staan op je iphone en niet op je sim.
oke zal ik doen... maar hoe moet dit

thnx alvast

Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 21:45. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #5  
Oud 18-06-09, 21:19
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja als je synchroniseer, maakt hij automatisch een reservekopie. als je een nieuwe of andere iphone aansluit, vraagt hij of je een reservekopie terug wilt zetten, klik je ja...Done
  #6  
Oud 18-06-09, 21:28
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

okey dus de contacten hoef ik niet apart te backuppen, maar dit gebeurd sowieso?
  #7  
Oud 18-06-09, 21:43
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

jawel, je moet ze wel ba ckuppen. in itunes onder het eerste tab dacht ik, kan je contacten synchroniseren. dit doet hij met de mac app contacts. weet niet hoe dit op windows zit eerlijk gezegt...
  #8  
Oud 18-06-09, 21:48
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

vreemd ik zie helemaal niks over contacten synchroniseren
  #9  
Oud 18-06-09, 21:53
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

uhm ja misschien kan het niet op windows...?? weet niet. wat ik al zei, op mac os synct hij dat via itunes met de app contacten dat op mac os staat.
  #10  
Oud 18-06-09, 21:54
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

okey ik zie het wel dan, weet niet of er een mogelijkheid bestaat om alles naar mn sim te copieeren
  #11  
Oud 18-06-09, 21:56
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

voor zover ik weet is die optie er niet. dat is wel weer een beetje jammer van de iphone :S baal ik ook best van.

er is dus toch geen app voor everything
  #12  
Oud 08-07-10, 11:27
Foxie21 Foxie21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 22
Standaard gegevens van 3GS naar nieuwe 3GS

Ik heb 3 weken geleden mijn iPhone voor herstel binnengebracht bij Mobistar (waar ik 'm vorig jaar kocht). Vandaag kreeg ik het bericht dat ie onherstelbaar is en dat ik een volledig nieuw toestel krijg. Mijn vraag is nu wat ik straks precies moet doen om alle gegevens (apps, foto 's, sms'jes, mails, muziek, ...) over te zetten naar die nieuwe iPhone? Ik heb wel van mijn vorig toestel een reservekopie gemaakt voor ik 'm binnenbracht.

Oh ja, nog dit: alles gaat gewoon van 3GS naar 3GS.
  #13  
Oud 08-07-10, 12:26
robilovemyiphone robilovemyiphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 3
Smile Inhoud oude iPhone overzetten naar nieuwe iPhone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foxie21 Bekijk bericht
Ik heb 3 weken geleden mijn iPhone voor herstel binnengebracht bij Mobistar (waar ik 'm vorig jaar kocht). Vandaag kreeg ik het bericht dat ie onherstelbaar is en dat ik een volledig nieuw toestel krijg. Mijn vraag is nu wat ik straks precies moet doen om alle gegevens (apps, foto 's, sms'jes, mails, muziek, ...) over te zetten naar die nieuwe iPhone? Ik heb wel van mijn vorig toestel een reservekopie gemaakt voor ik 'm binnenbracht.

Oh ja, nog dit: alles gaat gewoon van 3GS naar 3GS.
Niks aan de hand. Als je nieuwe iPhone binnen is hoef je hem alleen maar op dezelfde computer aan te sluiten waar je van je oude iphone een reservekopie had gemaakt.

iTunes vraagt je nu of je de inhoud vanaf een reservekopie wilt terugzetten of de nieuwe iPhone als nieuwe telefoon wilt configureren. Wanneer hierom wordt gevraagd, selecteer je de reservekopie van je vorige iPhone.

Hier een artikel van apple waar het stap voor stap wordt beschreven mocht je dat willen lezen: iPhone: informatie overbrengen van uw huidige iPhone naar een nieuwe iPhone

Dit geldt natuurlijk ook voor al de gelukkigen die straks een nieuwe iPhone 4 gaan aanschaffen!

Succes!

Rob
  #14  
Oud 08-07-10, 19:26
Foxie21 Foxie21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 22
Standaard

Bedankt!

Inmiddels goed gelukt!
  #15  
Oud 08-07-10, 21:45
robilovemyiphone robilovemyiphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 3
Standaard

Mooi! Blij dat ik kon helpen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.