//

Dock verbogen

Dock verbogen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb een probleempje met mijn iPhone, en misachien kunnen jullie me helpen met het vinden van een oplossing. Ik heb mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 12:02
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard Dock verbogen

Hallo allemaal. Ik heb een probleempje met mijn iPhone, en misachien kunnen jullie me helpen met het vinden van een oplossing.

Ik heb mijn iPhone 's nachts altijd naast m'n bed liggen om op te laden. Ik had hem gisteravond hier liggen, en toen ik mijn beddengoed verschoonde schoof mijn iPhone tussen mijn matras en de zijrand van mijn bed. Ik had niet door dat mijn iPhone hier lag en ik legde mijn matras neer. Toen ik erachter kwam, zat het dockje scheef gebogen naar achteren.

Ik post vanmiddag wel foto's ervan

maaaar: hoe kan ik dit oplossen? Ik heb geprobeerd hem voorzichtig naar voren te buigen, maar veel lukt dit niet. Ik ben bang dat ik hem te ver buig.

Ik ben bang dat mn iPhone niet lang meer meegaat, kan ik via l&s m'n contract (T-Mobile) verlengen en met bijbetaling de 3Gs kopen?

Gr
TheStijg

@mods: staat hij verkeerd, stuur me dan even de link van waarhern hij is verplaatst.
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 12:22
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Verplaats naar Problemen, past hier beter bij

Het probleem is nu dat je de kabel niet meer erin krijgt?
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 19-06-09, 13:22
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Ik krijg de kabel e nog wel in, alleen en ik bang, dat als ik hem laadt, en hij verder buigt, er metaalmoeheid optreedt, en ik m'n iPhone niet meer op kan laden. Ik ben benieuwd hoe ik evt. mijn iPhone in kan ruilen of de 3Gs kan kopen dmv verlenging bij T-Mobile. Ik heb zelf al wat gezocht, maar misschien hebben jullie tips over hoe ik mijn contract kan verlengen dat ik de 3Gs krijg, voor het geval dat m'n dock stukgaat.
  #4  
Oud 19-06-09, 15:41
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Ik krijg de kabel e nog wel in, alleen en ik bang, dat als ik hem laadt, en hij verder buigt, er metaalmoeheid optreedt, en ik m'n iPhone niet meer op kan laden. Ik ben benieuwd hoe ik evt. mijn iPhone in kan ruilen of de 3Gs kan kopen dmv verlenging bij T-Mobile. Ik heb zelf al wat gezocht, maar misschien hebben jullie tips over hoe ik mijn contract kan verlengen dat ik de 3Gs krijg, voor het geval dat m'n dock stukgaat.
Je kunt niet zomaar upgraden je kunt wel je abonnement over laten kopen en een nieuwe abonnement aanschaffen. Ook kun je een simlock-vrije iPhone uit bijvoorbeeld Italië kopen. Er zijn ook wel mensem die dit bijv via marktplaats aanbieden (zorg wel dat je altijd controlleerd of hij echt simlockvrij vanuit de fabriek is, anders krijg je later problemen
  #5  
Oud 19-06-09, 15:53
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Laten repareren, 31 euro incl BTW?
Apple iPhone 3G reparatie - overzicht reparaties - Spark Electronics
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Connector pinnen verbogen Nieles iPhone algemeen 4 10-08-10 10:51
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... rubenhvt Jailbreak 0 07-05-10 17:18
frame verbogen....advies aub jcpearl Archief 2 27-01-10 16:58
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 hsl iPhone algemeen 3 10-02-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.