//

kom niet verder dan apple logo...help!

kom niet verder dan apple logo...help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je iPhone uit staat en je hangt hem aan de lader gaat je iPhone altijd automatisch aan, dit probeert jou iPhone dus ook (appeltje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-06-09, 20:37
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Als je iPhone uit staat en je hangt hem aan de lader gaat je iPhone altijd automatisch aan, dit probeert jou iPhone dus ook (appeltje en draaiend cirkeltje). Dat gaat dus niet omdat de firmware er niet of niet goed op staat.

Dat er altijd een batterij met een streep komt is wel vreemd, hij zou op een moment toch redelijk moeten zijn bij geladen.

Aan je pc hangen en hem in de DFU mode zetten heb je ook al geprobeerd? De DFU mode is een sterkere mode als de Restore mode.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-06-09, 21:10
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

volgens mij komt ie wel in DFU mode, helemaal zwart scherm,duurt even en dan komt xp met de melding dat ie de usb device niet herkend, das alles.
in itunes gebeurt niets, helaas helaas

trouwens dat draaiend cirkeltje loop na een tijdje vast, beweegt niet meer en dan schiet na een tijdje weer alleen een apple logo door.

nog iets: hoe zet ik mijn iphone uit? klinkt gek, maar de enige manier om te zorgen voor een zwart scherm is de dfu-mode proberen. ik krijg niet anders uit dan ongeveer 7 sec beide knoppen in drukken en als ie op zwart schiet snel los te laten.

Laatst gewijzigd door jcpearl; 22-06-09 om 21:14.
  #23  
Oud 22-06-09, 22:40
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
volgens mij komt ie wel in DFU mode, helemaal zwart scherm,duurt even en dan komt xp met de melding dat ie de usb device niet herkend, das alles. in itunes gebeurt niets, helaas helaas
Kijk eens of XP nog nieuwe update's heeft, hier zou het ook aan kunnen liggen dat XP de iPhone niet wil herkennen.

Citaat:
trouwens dat draaiend cirkeltje loop na een tijdje vast, beweegt niet meer en dan schiet na een tijdje weer alleen een apple logo door.
Dat kan heel goed kloppen. Hij probeert op te starten maar kan niet doorstarten omdat de firmware er niet goed op staat. Wat je ziet is dat het systeem keer op keer opnieuw probeert op te starten....en dan zal niet gaan vanwege de firmware die er niet goed op staat.

Citaat:
nog iets: hoe zet ik mijn iphone uit? klinkt gek, maar de enige manier om te zorgen voor een zwart scherm is de dfu-mode proberen. ik krijg niet anders uit dan ongeveer 7 sec beide knoppen in drukken en als ie op zwart schiet snel los te laten.
Je kan je iPhone uit zetten door de power/sleep knop ingedrukt te houden, het scherm word dan van zelf zwart en de iPhone staat dan dus uit.

Hoe je de iPhone in DFU mode krijgt staat ook in de WiKi hier op de site.
Hier staat hoe je de iPhone in de DFU mode moet zetten. Lees het even, dan weet je zeker dat je de handelingen goed uitvoert om je iPhone in de DFU mode te krijgen.

Dus:

1. Kijk even of er voor XP nog nieuwe update's zijn.
2. Lees even hoe je de iPhone in DFU mode zet.

Laat daarna even van je horen zodat we misschien verder kunnen kijken of we hem nog tot leven kunnen wekken.
  #24  
Oud 23-06-09, 13:54
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

bedankt voor je uitgebreide antwoord
ik ga vanavond beide stappen uitvoeren.
Om zeker te weten dat ik een goede usb-kabel heb, heb ik net bij Mediamarkt een - dock-connecter to usb cable- gekocht, compatible with iphone and ipod.

Ik mag ervan uit gaan dat dit een goede kabel is, toch?
  #25  
Oud 23-06-09, 17:17
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ok laat maar weten of de 2 stappen iets geholpen hebben. Zo niet dan kijken we wel weer even verder.

Als dat op de verpakking van de kabel staat mag je er van uit gaan dat die kabel goed is.
  #26  
Oud 23-06-09, 20:38
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

Wooohooooo...het is gelukt, mijn iphone werkt!!!!!!

ik ben zo blij.
ongelooflijk dat een usb-kabeltje zoveel verschil kan maken!

ik heb het als volgt gedaan:
eerst tot 3 keer toe telefoon in DFU proberen te restoren met custom firmware en originel, kreeg ik telkens 1601 of 1602 errors. Hier op gezocht in het forum, tot ik las dat je custom firmware in de recovery moet updaten. Dit vervolgens gedaan en jawel hij doet het gewoon!!!

ik wil iedereen die me hier heeft geholpen heel erg bedanken!!!

Laatst gewijzigd door jcpearl; 23-06-09 om 23:12.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch komt niet verder dan Apple Logo! Raul1997 Archief 1 14-11-10 19:59
iPhone: 3gs 3.1 naar 4.0.1 - Kom niet verder dan controle bij apple. michielvzz Jailbreak 5 20-08-10 22:02
ipodtouch gaat niet verder dan het apple logo! thommie iPhone algemeen 1 12-08-09 22:22
Bij booten niet verder dan apple logo. RoW^ iPhone algemeen 17 15-06-08 17:38
Kom niet verder dan firmware 1.0.1 eric.soul Unlock [archief] 6 23-12-07 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:04.