//

kopiėren en plakken werkt niet in e-mail?

kopiėren en plakken werkt niet in e-mail? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds update van 3.0GM naar 3.0 i.c.m. jailbreak een probleem met kopiėren en plakken. In de e-mailapplicatie kan ik wel de blauwe start- en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-09, 12:47
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard kopiėren en plakken werkt niet in e-mail?

Heb sinds update van 3.0GM naar 3.0 i.c.m. jailbreak een probleem met kopiėren en plakken. In de e-mailapplicatie kan ik wel de blauwe start- en eindbalkjes zetten en de tekst selecteren, maar vervolgens krijg ik geen "kopieer"-wolkje te zien. Op websites en in andere applicaties kan ik wel kopieren en plakken. Maar tekst die ik ergens anders heb gekopieerd, kan ik ook niet in een e-mail plakken want er verschijnt geen "plak"-wolkje.
Iemand anders hetzelfde probleem, of iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
e-mail, kopieren, plakken, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Fotos mapjes aanmaken in foto's kopieren en plakken missvirusje Muziek, foto & video 5 02-12-10 23:10
Windows: ik kan niet kopiėren/plakken in itunes. coenpsv Desktop-applicaties 2 27-07-10 17:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.