//

.ics calendar loopt vast!

.ics calendar loopt vast! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen. Ik was heel blij met de 3.0 update omdat de optie om je .ics onlineagenda er in kon plaatsen er in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-09, 16:41
FvGunst's schermafbeelding
FvGunst FvGunst is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Stuur een bericht via ICQ naar FvGunst Stuur een bericht via Instant Messenger naar FvGunst Stuur een bericht via MSN naar FvGunst Stuur een bericht via Yahoo naar FvGunst
Standaard .ics calendar loopt vast!

Wie kan mij helpen. Ik was heel blij met de 3.0 update omdat de optie om je .ics onlineagenda er in kon plaatsen er in zat. Ik loop nu tegen het probleem op dat als ik dit doe met mijn AOL agenda de iPhone traag wordt en vastloopt. Als ik de agenda verwijder is hij weer normaal. Ik baal hier enorm van want dat was voor mij een mooie optie geweest om zo mijn AOLaccount goed te benutten. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem (zonder te zeggen dat ik dan maar naar Google of Yahoo moet gaan

Groetjes,

Fr@nske
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone loopt vast DJxReventon Jailbreak 1 07-04-11 18:33
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
kompas loopt vast keesm014 iPhone algemeen 0 09-08-09 00:36
Loopt vast GRozenberg Archief 2 16-11-08 20:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.