//

Aluminum ring los van achterkant door adaptor.

Aluminum ring los van achterkant door adaptor. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een week geleden was ik mijn iphone 3g aan het opladen. toen hij eenmaal klaar was wilde ik hem eruit halen maar dat ging al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-09, 15:22
jasper_krol jasper_krol is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Angry Aluminum ring los van achterkant door adaptor.

Een week geleden was ik mijn iphone 3g aan het opladen. toen hij eenmaal klaar was wilde ik hem eruit halen maar dat ging al wat lastiger.Todat het moment dat hij echt strak zat en er niet meer "vrijwillig" uit wilde gaan maar met een gepaste/correcte hoeveelheid kracht kwam hij los.
EVENALS de achterkant van de aluminum ring.

Het koste me een klauw aan geld om aanteschaffen en was ( ben ) er voor de doods voor als er iets gebeurde. ja dus.

Ben hiermee naar t-mobile gegaan en heb het probleem uitgelecht aan een beidehante medewerker die gelijk in verdediging ging en mauwde dat het gebruikers schade is. heb hem toch late opsturen naar solid nogwat.

En kwamen met de conclusie dat er vochtschade betrokken is??? en willen er 270,- voor krijgen om een vervangend toestel te geven. Dus ik zeg maak gewoon dat scheurtje en die vochtschade intresseert me geen reet. ( weet trouwens niet hoe die vochtsensoren erop komen dat er vocht in kwam want de iphone is altijd thuis gebleven bij het uitgaan,festivals, activiteiten. En deed de sim in mijn oude telefoon)

Dit willen ze dus niet doen. omdat de vochtsensoren vochtschade geconstateerd hebben....

Ik ga igg een briefschrijven dat ik het er niet mee akkoord ben.

Iemand nog tips of enige antwoorden die me wat kunnen verhelpen?

p.s. me iphone is pas ongv. 3 en hoogstens 4 maanden oud.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-09, 15:30
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Je bent niet de enige, zie ook topics als https://forum.iculture.nl/f28/i...afgekeurd.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vapor4 aluminum iPhone 4 case LioApplefan iPhone accessoires en onderdelen 10 28-11-10 00:04
Micro simkaart adaptor Ridleybiker iPhone accessoires en onderdelen 0 19-11-10 19:45
Ring/Silent Switch kapot.. ChielvanIeperen iPhone algemeen 10 11-09-10 01:02
Waar kan ik gratis Telefoon (Ring-Ring) Ringtones downloaden? Antonio6 Ringtones en Wallpapers 2 03-08-09 23:11
I-ring ! Sebastiaan Chat en geruchten 4 16-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.