//

iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth

iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Het betreft een Mazda 6 sedan 2.0 CiTD business, bouwjaar 19-04-2008. De radio/navigatie hierin is van Mazda en zat standaard in de auto inclusief ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-09, 17:00
bjornpieneman bjornpieneman is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth

Hoi,

Het betreft een Mazda 6 sedan 2.0 CiTD business, bouwjaar 19-04-2008. De radio/navigatie hierin is van Mazda en zat standaard in de auto inclusief bluetooth.

Mijn probleem:
Ik heb een iPhone 3G welke ik zonder problemen kan pairen met de Mazda, bellen en gebeld worden is dan geen probleem. Zodra ik de auto uitzet, en vervolgens weer aanzet komen beide systemen niet meer tot elkaar. Ik moet dan het hele pair proces opnieuw doen. Dit had ik met de iPhone 2G ook, en nu dus ook met een 3G. Met een Nokia is er geen probleem. Normaal gezien zet ik mijn telefoon op prio nummer 1, ook op nummer 2 gezet om te kijken of dit verschil maakt maar dat is er niet.

Wie kan mij helpen? eindelijk mijn 3G ge-JB en unlocked, nu dit weer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphione icm carkit/radio dock en bluetooth basset iPhone accessoires en onderdelen 8 15-12-10 17:51
Problemen met Familiepakket bij T-mobile icm Iphone?! joyciie Odido (T-Mobile) 2 03-02-10 17:19
Iphone 3G icm Pioneer BTB200 Carkit mightymike iPhone algemeen 2 09-11-09 17:11
3G Bluetooth probleem met carkit mikey1883 Archief 2 28-01-09 11:22
probleem met bluetooth carkit vanrumst Unlock [archief] 1 04-12-07 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.