//

Wat missen jullie in 3.0?

Wat missen jullie in 3.0? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zou graag perc. batterij zien ! had em wel met fw. 2.2.1 met jailbreak maar wil m'n 'schone' 3.0 nog niet bevuilen met meuk...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-06-09, 16:59
quip's schermafbeelding
quip quip is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

zou graag perc. batterij zien ! had em wel met fw. 2.2.1 met jailbreak maar wil m'n 'schone' 3.0 nog niet bevuilen met meuk
__________________
mislukken is zoveel mooier dan nooit proberen !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-06-09, 15:54
markwithak markwithak is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik mis de functie om landscape modus uit te zetten, liggend surfen in bed bijv. gaat gewoon niet lekker, en dit geld nu ook al voor SMS'en! En dan nog de "groeiende tekstballon" als je een SMS stuurt. Na verloop van tijd kan je het vorige bericht niet meer zien, niet handig als je even wil teruglezen wat je allemaal moet beantwoorden.

En dan de popup van kopieren/plakken.. als je kijkt naar het aantal keren dat ie 'vraagt' om actie (kopiëren/plakken/selecteren) en het aantal keren dat je daadwerkelijk die actie uitvoert heb je een verhouding van jan-likmevestje. Bij mij zal dit iig ergens rond de 1:300 liggen.. dit wil ik ook uit kunnen zetten of op een andere manier verwerkt!

Op de formulieren na ben ik eigenlijk verre van tevreden over de o-zo-groot-aangekondigde (maar minimale) OS3.0 !

Laatst gewijzigd door markwithak; 27-06-09 om 15:56.
  #23  
Oud 16-07-09, 18:08
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Ik wil zonder steeds op plus te drukken meerdere ontvangers tegelijk bij sms toe kunnen voegen, meen dat ik dat eerder wel kon, nu btj erg omslachtig
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat missen jullie nog aan de iPhone 4 Willem... iPhone algemeen 33 15-08-10 21:31
Wat is jullie startpagina? Vassili Chat en geruchten 39 01-06-09 17:32
wat denken jullie? frankJB Archief 10 12-04-08 23:32
Wat is jullie advies!? NickNL Archief 13 25-12-07 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.