//

iPhone 3GS bouwkwaliteit

iPhone 3GS bouwkwaliteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) //Topics samengevoegd...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-07-09, 12:53
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topics samengevoegd
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-07-09, 09:11
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Iemand al terug gegaan met zijn 3gs ivm het loszittende mute knopje? Ik ga der zo denk mee terug alleen heb ik hem nu 10 dagen want ik was een weekje weg dus hoop dat ze niet al te moeilijk doen.
  #23  
Oud 27-07-09, 16:08
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Zit ik hier als een belachelijke aap met men iphonetje te schudden en aan de knopjes te frunikken, en over dat glas te voelen, niks aan de hand ;-)
Ik krijg het gevoel, dat er nogal wat variatie in kwaliteit bestaat met die iphonetjes.
  #24  
Oud 27-07-09, 20:27
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Zit ik hier als een belachelijke aap met men iphonetje te schudden en aan de knopjes te frunikken, en over dat glas te voelen, niks aan de hand ;-)
Ik krijg het gevoel, dat er nogal wat variatie in kwaliteit bestaat met die iphonetjes.

Als je het knopje van de iphone op stil zet hoor je hem rammelen zoniet dan heeft ie van jou inderdaad geen problemen.
Die van mij is in ieder geval vandaag terug gestuurd. Zou ongeveer 10 dagen duren dus ben benieuwd!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Zit ik hier als een belachelijke aap met men iphonetje te schudden en aan de knopjes te frunikken, en over dat glas te voelen, niks aan de hand ;-)
Ik krijg het gevoel, dat er nogal wat variatie in kwaliteit bestaat met die iphonetjes.

Als je het knopje van de iphone op stil zet hoor je hem rammelen zoniet dan heeft ie van jou inderdaad geen problemen.
Die van mij is in ieder geval vandaag terug gestuurd. Zou ongeveer 10 dagen duren dus ben benieuwd!

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 27-07-09 om 23:19. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #25  
Oud 27-07-09, 20:34
Damage147 Damage147 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Als je het knopje van de iphone op stil zet hoor je hem rammelen zoniet dan heeft ie van jou inderdaad geen problemen.
Die van mij is in ieder geval vandaag terug gestuurd. Zou ongeveer 10 dagen duren dus ben benieuwd!
Wat?!? Heb je hem serieus opgestuurd om dat 'rammelen in silent mode'?!? Dat is toch helemaal geen defect?

Mijn iPhone is btw ook helemaal flawless, glas zit er perfect waterpas en gecentreerd in.
Die rammel was me zonder dit topic gelezen te hebben niet eens opgevallen.
  #26  
Oud 27-07-09, 20:36
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Als je het knopje van de iphone op stil zet hoor je hem rammelen zoniet dan heeft ie van jou inderdaad geen problemen.
Die van mij is in ieder geval vandaag terug gestuurd. Zou ongeveer 10 dagen duren dus ben benieuwd!
Het is geen productiefout, dus je nieuwe heeft exact hetzelfde probleem .
  #27  
Oud 27-07-09, 21:04
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Het is geen productiefout, dus je nieuwe heeft exact hetzelfde probleem .
Die van mijn vrouw heeft het niet. En mijn gps werkte ook niet.
Ben hem nu wel 10 dagen kwijt
Hopelijk duurd het niet langer iemand ervaring ermee?
  #28  
Oud 27-07-09, 23:13
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Die van mijn vrouw heeft het niet. En mijn gps werkte ook niet.
Ben hem nu wel 10 dagen kwijt
Hopelijk duurd het niet langer iemand ervaring ermee?
Is die van je vrouw ook een 3GS ? Het is wel zo dat het alleen in stille stand voorkomt, dus wanneer je het rode bolletje kan zien.
  #29  
Oud 28-07-09, 08:25
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Is die van je vrouw ook een 3GS ? Het is wel zo dat het alleen in stille stand voorkomt, dus wanneer je het rode bolletje kan zien.
Ja das ook een 3gs. Die van mij had echter ook nog problemen met de gps. Verder zat die wel heel goed in elkaar!
  #30  
Oud 29-07-09, 16:11
Dtale Dtale is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

sinds gisteren mijn 16g 3gs binnen... alles doet het en zit er goed op (en geen gerammel etc)

maar wat mij opviel zijn de scherpe randjes aan de knopjes...
alsof iemand vergeten was ze nog even mooi rond te slijpen/vijlen...
misschien wordt het door de tijd wat minder, kan me er niet echt aan storen en of bezeren....

verder helemaal top!
  #31  
Oud 29-07-09, 16:53
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michiel93 Bekijk bericht
ik heb het ook (bij mij zit de rechterbovenhoek van het beeld als het ware wat dieper in de behuizing gedrukt). Heeft iemand enig idee of je hier over kan gaan zeuren en een nieuwe kan vragen? Ik stoor me er opzich niet aan maargoed ik vind eigenlijk dat het niet moet kunnen.
Ik heb precies hetzelfde bij mijn witte 3GS 16 GB iphone. heb er ook geen last van mja ik vind ook eigenlijk dat het niet moet kunnen hoor. Heb pleures veel geld voor dat ding neergelegd, dat wil ik wel dat die perfect is haha mjaaaa...

Edit: Ow heb me iphone ondertussen wel al 3 keer laten stuiteren (daarvoor zat me scherm ook al scheef, dus daar ligt t niet aan) maar..was 2 keer op me vloerbedekking in me slaapkamer, is beetje van dat hoge, ruwe vloervedekking, dus daar istie lkkr zacht gevallen (van me bed af), de 3de keer was wel shocking...had m aan me macbook gehangen om op te laden, zat zelf op de bang, met me iphone te spelen (macbook voor me op tafel), blijft me katje achter me snoer hangen...KLETS...Me iphone valt uit me handen, zo op me paket :s Schrok me de ****
Mja GELUKKIG geen schade of haarscheurtjes pfff was daar wel blijm ee
Dus echt slecht vind ik de bouwkwaliteit van de 3GS niet.
iig niet van mijn 3GS

Laatst gewijzigd door Shorty007; 29-07-09 om 16:56.
  #32  
Oud 31-07-09, 15:48
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Nah bouwkwaliteit is net zo r*k als de 3G, want ik heb nu al de bekende haarscheurtjes, bij mij onstaan ze bij de hoofdtelefoon aansluiting, verder ook bij de schroefjes en de dock connector ook al iets van een scheurtje te zien volgens mij.
D8 dat apple wel nu daar over heen zou zijn met de 3GS
  #33  
Oud 03-08-09, 03:27
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

De back cover van de 3GS is wel iets dikker dan bij de 3G. In het donker schijnt de witte 3GS niet door en de 3G wel.
  #34  
Oud 03-08-09, 10:52
hean hean is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

is normaal volgensmij alle iphones hebben er last van als je ze schut dat je het stil knopje hoort rammelen. zelfde probleem was mij ook al opgevallen maar lees nu dat meer mensen het hebben
  #35  
Oud 06-08-09, 11:49
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik zie op mijn t-mobile dat ik mijn 3gs kan ophalen bij de shop.
Ben benieuwd of dat met het knopje en mijn gps opgelost is. Ben hem nu 10 dagen kwijt geweest.
  #36  
Oud 30-08-09, 12:49
shao shao is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 29
Standaard

hmm..had vrijdag (28e aug) een iphone gekocht bij phonehouse (was de gehele dag bezig om winkels af te struinen). Dat viel mij ook op..een 'scherpe randje' aan de bovenlinkerkant. Ook rammelt er iets als je de iphone schudt.

Volume knop zit bij een klein beetje los, je kan 'm heel klein beetje op en neer bewegen. Bij mijn oude 3g zit deze rotsvast. Dit valt me wel tegen dat de kwaliteits controle zo laag is. Ik ga maandag terug om deze in te ruilen voor een nieuwe)
  #37  
Oud 30-08-09, 13:06
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

dat gerammel komt vaker voor bij de 3GS, hiervoor zou je geen nieuwe iphone krijgen denk ik. evenals de volumeknop....tja helaas :s
Ik schrok me wel kapot toen ik dat gerammel voor t eerst hoorde, mja komt dus vaker voor...
  #38  
Oud 30-08-09, 14:10
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik heb ook iets van gerammel, maar het was me echt niet opgevallen zonder dit te lezen haha. Ook gerammel als het niet in silent-mode is.. maar tot nu toe geen problemen mee en ik wil hem nu zoiezo niet opsturen met een tekort aan iPhone onderdelen of nieuwe iPhone 3Gs-en

1, omdat het nu lang kan duren
2, als ik een gerfurbished krijg vertrouw ik het niet zo heel snel met al die problemen die ik hier soms lees (maar goed, mensen die geen problemen hebben schrijven er ook nooit over)
3, dan kan ik nog beter even wachten als er misschien nog wat krasjes opkomen ofzo
4, ik stoor me er niet echt aan: behalve dat ik niet weet waar het nou precies vandaan komt (want op internet lees je meerdere verhalen: van SIM, tot camera, silent mode etc.)
  #39  
Oud 03-09-09, 13:20
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Bij mij is de overgang achterwandbehuizing en frame rond glas (bezel?) niet overal perfect, de een steekt precies uit tov de andere.
  #40  
Oud 06-09-09, 21:17
reusje reusje is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Die van mijn vrouw heeft het niet. En mijn gps werkte ook niet.
Mijn GPS is er ook mee gekapt (en de phone rammelt, al weet ik niet of dat er mee te maken heeft).
Kun je vertellen of dat goed gemaakt wordt, of krijg je een vervangende refurbish?

Iphone 3G - 8Gb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 10:09
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.