//

Batterij in een paar uur leeg - Bluetooth? iToggle?

Batterij in een paar uur leeg - Bluetooth? iToggle? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone die net van 1.0.2 naar 1.1.1 toe is gegaan Ik gebruik hem al een paar maanden. Woensdag probeerde ik Bluetooth ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-07, 14:51
Greatwhitexxl Greatwhitexxl is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard Batterij in een paar uur leeg - Bluetooth? iToggle?

Hallo,

Ik heb een iPhone die net van 1.0.2 naar 1.1.1 toe is gegaan Ik gebruik hem al een paar maanden.

Woensdag probeerde ik Bluetooth aan te zetten om te koppelen met mijn carkit. Lukte niet, want carkit kapot. Bluetooth weer uitgezet.

De laatste dagen loopt mijn batterij in een noodgang leeg. Gistermiddag 16:00 uur opgeladen, vanmorgen is'ie al leeggeslurpt.

Ik verdenk iToggle er van, want de momenten komen wel sterk overeen. Hoewel zowel in iToggle als in Settings Bluetooth als 'uit' staat aangegeven.

Ik heb nu iToggle er afgehaald en Services er op gezet. Na opnieuw opstarten geeft Services andere meldingen over aan en uit dan iToggle. Ik had met iToggle EDGE uitgezet. Na herstart stond hij volgens Services aan.

Heeft iemand ervaringen met het leeglopen van batterijen / iToggle / Bluetooth.

Ergens in de nieuwsberichten kwam ik iets tegen over een Bluetooth bug maar daar werk ik niet veel wijzer van.

Groet - Henk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-07, 19:27
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ik heb mijn iPhone woensdagavond opgeladen. Ineens ook geupdate naar 1.1.2. Heb via services alles af staan (Edge; BT; Wi-Fi en SSH). Nu zijn we zondag en mn batterij is nog halfvol. Ik heb nu niet zoveel getelefoneerd (45 minuten sinds woensdag ofzo) maar wel een uur naar muziek geluisterd en een aantal smsen verzonden. ik vind dat sinds de update naar 1.1.2 mn batterij aanzienlijk langer meegaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! SaraVictoria iPhone algemeen 11 25-03-11 14:43
iPhone: Batterij na 3-4 uur leeg bularax Jailbreak 16 01-12-10 23:12
batterij is na een paar uur al leeg ruitje iPhone algemeen 48 23-12-09 18:04
GPS aan Batterij in 1 uur leeg :( geertver iPhone algemeen 0 12-09-09 23:11
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg Data Jailbreak 7 25-06-09 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.