//

Tethering werkt niet --> alleen lokaal netwerk?

Tethering werkt niet --> alleen lokaal netwerk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb (volgens mij) succesvol tethering ingesteld op de iPhone, en aangezet. Als ik de telefoon met kabel aan de laptop hang verschijnt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-09, 12:48
Manospeed Manospeed is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Unhappy Tethering werkt niet --> alleen lokaal netwerk?

Hallo mensen,

Ik heb (volgens mij) succesvol tethering ingesteld op de iPhone, en aangezet. Als ik de telefoon met kabel aan de laptop hang verschijnt er in beeld 'Internet Tethering'.

Bij het netwerkcentrum op de laptop verschijnt de verbinding ook, alleen heeft die verbinding alleen toegang tot het 'lokale netwerk' :



Waar ligt dit aan denken jullie? Heb gezocht op internet maar ik kom er vooralsnog niet uit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-09, 09:36
Manospeed Manospeed is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Plz to help?
  #3  
Oud 21-07-09, 15:42
labombanl labombanl is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

ik heb hetzelfde probleem! krijg tethering niet aan de praat! help!
  #4  
Oud 21-07-09, 17:06
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Ik begrijp uit je screenshot dat je ook een normale Wi-Fi verbinding hebt om te kunnen internetten.
Mijn advies is om alle mogelijke verbindingen met internet uit te schakelen en dan te kijken of het werkt. Waarschijnlijk is alles gewoon in orde..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Exchange werkt lokaal wel, extern niet philippefeij iPhone algemeen 5 19-09-09 14:01
lokaal airport netwerk geeft problemen Berik61 iPhone algemeen 1 01-06-09 00:33
Windows: Muziek bibliotheek op lokaal netwerk niet te copieren ? cort iTunes 0 25-10-08 11:00
exchange werkt alleen op TMO netwerk en niet op Wi-Fi blondie213 Wi-Fi 11 23-10-08 22:32
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.