//

Batterij Icoon incorrect?

Batterij Icoon incorrect? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een Iphone 2G 8GB geupdate naar 3.0 alleen heb ik een probleem met het statusicoontje van de batterij. Het lijkt er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-09, 16:46
montezume montezume is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard Batterij Icoon incorrect?

Ik heb sinds kort een Iphone 2G 8GB geupdate naar 3.0 alleen heb ik een probleem met het statusicoontje van de batterij.

Het lijkt er op dat deze niet het goede aantal% aangeeft. Ik heb hem net helemaal leeg laten lopen en vervolgens aan de oplader gehangen. Na een tijdje bleef het opladen steken op 80%, iphone gereboot en toen gaf hij ineens 94% aan.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Nogal vervelend dat ik niet zeker weet hoe leeg of vol de iphone is ;-)

(heb search functie gebruikt maar alleen topics gevonden over batterijen die extreem snel leeg gaan)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-09, 17:44
Stijnhoofd Stijnhoofd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Hapert
Berichten: 15
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G met 3.0 software, wilde net zelf een topic starten voordat ik deze zag.

De batterij lijkt te blijven hangen op ±80% (ik laad momenteel op via MacBook) zowel in iTunes als op de foon zelf, maar na herkoppeling issie een stuk voller. iTunes en de iPhone (rechst bovenin; de batterij op het startscherm blijft 80%) geven afwisselend aan dat hij aan het laden is of vol is.

Voor zover ik weet heb ik dit probleem nog niet gehad sinds ik 3.0 heb en via het stopcontact oplaad. Dit is de eerste keer sinds 3.0 dat ik via mijn Mac oplaad.

Een semi-gerelateerde vraag: kan je op een non-3GS toestel ook een percentage vinden van je batterij?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Raar icoon naast batterij ruud007 iPhone algemeen 4 19-02-10 11:10
Batterij icoon gewoonjapie iPhone algemeen 0 24-07-09 14:34
Batterij-icoon geeft aan leeg[beginscherm] iksander iPhone algemeen 7 19-03-08 19:42
Batterij icoon vervangen, welk mapje? superzemie Unlock [archief] 6 28-12-07 10:52
Batterij icoon veranderen, niet met ibrickr superzemie Archief 2 25-12-07 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.