//

iphone 3gs ipod valt weg

iphone 3gs ipod valt weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het meest bizarre, ik gebruik mijn iphone vaak op de motor, met V-moda oortjes.... heel prettig, maar nu heb ik de nieuwe 3gs en opeens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-09, 11:34
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard iphone 3gs ipod valt weg

Het meest bizarre, ik gebruik mijn iphone vaak op de motor, met V-moda oortjes.... heel prettig, maar nu heb ik de nieuwe 3gs en opeens gebeurt het volgende.... wanneer ik snel optrek of harder dan 60 rijdt blijft mijn ipod wegvallen en interumperen... Het is geen los contact want ik kan schudden wat ik wil. shake to shuffle staat uit. het heeft volgfens mij iets met eeen foute link tussen de accelerometer en de ipod te maken. Ik weet niet of het in de auto ook gebeurt, moet ik nog testen. Ik heb al een clean reinstal gedaan van 3.0, maar dat hielp niet

denken jullie dat het een hardware fout is of een software bug... heeft iemand soortgelijke ervaringen?

thnx

yocko
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-09, 16:12
EricSw EricSw is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ditzelfde probleem ook.
Het heeft iets te maken met de microfoon.
Wanneer deze erg veel geluid voor zijn kiezen krijgt dan onderbreekt de iphone het afspelen. Windgeruis is behoorlijk hard.
Je kan dit simuleren door eens hard in de mic te blazen.
De originele apple oortjes hebben dit probleem niet.
Ik baal hier behoorlijk van omdat ik de v-moda juist heb aangeschaft voor gebruik op de motor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Signaal valt weg van navi op 3GS vwman iPhone algemeen 0 16-07-10 20:36
iPhone 3GS: iphone 3gs 3.1.3 15.01.12 bereik valt weg bakkum31 Unlock 0 28-06-10 23:49
Muziek: iPod functie 3Gs: muziek valt weg bij openen andere app dirkuijt Muziek, foto & video 1 19-08-09 13:24
3GS: Geluid valt tijdens gesprek steeds kort weg. Arjen_R iPhone algemeen 2 18-07-09 13:08
Iphone valt weg Macfreak038 iPhone algemeen 1 05-09-08 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:16.