//

zo blij als een kind

zo blij als een kind discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb sinds 2 dagen de g3s in mijn bezit en ik ben er echt blij mee. ik vind het echt een super ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-06-09, 19:40
reptille reptille is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard zo blij als een kind

hallo allemaal,
ik heb sinds 2 dagen de g3s in mijn bezit en ik ben er echt blij mee.
ik vind het echt een super telefoon.
het word alleen ff uitzoeken hoe alles werkt maar dat komt wel goed.
heb al een hoop dingen via itunes op me tel gezet maar moet nu nog ff kijken hoe ik dingen weer kan weggooien (minder leuke games).
ook vraag ik me af of je muziek alleen via itunes op je tel kan gooien (betaald) of dat je dit ook kan doen via de muziek die je al op je pc heb staan.
als het stomme vragen zijn .......sorry,heb hem nog maar net

groetjes mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-09, 19:43
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Apps deleten is vrij eenvoudig. Gewoon blijven drukken op een bepaalde app en dan kruisje . Muziek die op je pc staat moet je eerst in de itunes bibliotheek krijgen (dmv map/bestand toevoegen) dan syncen met iphone.
  #3  
Oud 30-06-09, 20:02
reptille reptille is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

het kan allemaal zo simpel zijn he haha.
bedankt voor je hele snelle reactie.
  #4  
Oud 30-06-09, 20:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reptille Bekijk bericht
hallo allemaal,
ik heb sinds 2 dagen de g3s in mijn bezit en ik ben er echt blij mee.
ik vind het echt een super telefoon.
het word alleen ff uitzoeken hoe alles werkt maar dat komt wel goed.
heb al een hoop dingen via itunes op me tel gezet maar moet nu nog ff kijken hoe ik dingen weer kan weggooien (minder leuke games).
ook vraag ik me af of je muziek alleen via itunes op je tel kan gooien (betaald) of dat je dit ook kan doen via de muziek die je al op je pc heb staan.
als het stomme vragen zijn .......sorry,heb hem nog maar net

groetjes mike
Uw eigen muziek die je ergens anders hebt gehaald is geen enkel probleem om op je iphone te zetten alhoewel deze bij mij bepaalde nummers toch niet wil doorgeven,mss omdat deze mp4 zijn,dat moet ik zelf nog uitzoeken eerst.

Nu;je gaat links boven aan naar je itunes en je ziet bestand staan en dan daar opklikken en dan moet je nieuwe afspeellijst nemen en dan ga je dit zien staan linksonderaan bij afspeellijsten.
Daar kan je dan je nummers inplaatsen of schuiven.Als je deze dan in je iphone wil krijgen dan moet je je iphone aansluiten tot wanneer je zoals bv bij mij iphone apotheosis ziet staan en dan moet je daar op klikken,het duurd een paar seconden en dan ga je heel de lijst tevoorschijn zien komen en ga je muziek en dergelijke meer zien staan en daar kan je je nieuwe afspeellijst met je songs dan in aanklikken en dan nadien moet je rechts onderaan toevoegen nemen/scynchroniseren en dan begint deze eraan,dat duurt eventjes dus de kabel niet uittrekken.

Games op je iphone zelf wegdoen is geen probleem;blijf op die game ofzo die je weg wil met je vinger een aantal seconden ophouden,als je het goed doet dan gaan al je icoontjes beginnen bewegen en dan ga je een kruisje zien linksboven de app die je weg wil en dan moet je daar optikken en dan is de app meteen weg.

Ik hoop ik het wat duidelijk heb uitgelegd?
  #5  
Oud 30-06-09, 20:51
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Leuk dat je het zo fijn vind, ik heb de iPhone 3GS ook pas sinds vrijdag en vind het ook een heerlijk toestel. Ook zo fijn dat je alles gelijk snapt zonder een gebruiksaanwijzing nodig te hebben (maar met die app verwijderen kwam ik ook pas op zondag ofzo achter )
  #6  
Oud 30-06-09, 21:39
reptille reptille is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

apothosis je heb het perfect uitgelegd......dank je.
en inderdaad simon....het is best wel simpel allemaal maar toch ondek ik weer steeds nieuwe dingen.
echt leuk vind ik dat als je bij je artiesten kijkt in je tel en je houd de telefoon op zijn kant dat je dan door de albums heen kan bladeren.
ik weet het is niet echt nodig maar wel leuk dat het kan.

groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beperking instellen voor kind plomp iPhone algemeen 2 03-07-10 10:16
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer chapp Archief 33 10-09-09 23:29
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 11:45
Debat: Bent U als mede iPhone gebruiker wel of niet blij met de nieuwe iPhone? Stiruam Chat en geruchten 48 12-06-08 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.