//

Contacten worden niet weergegeven,iphone 3GS

Contacten worden niet weergegeven,iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vrijdag een iphone 3GS, gewoon een officieele Nederlandse via T-Mobile. Als ik gebeld wordt, krijg ik de melding "Onbekend", dus geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-09, 10:54
Syte Syte is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Wink Contacten worden niet weergegeven,iphone 3GS

Hallo,
Ik heb sinds vrijdag een iphone 3GS, gewoon een officieele Nederlandse via T-Mobile. Als ik gebeld wordt, krijg ik de melding "Onbekend", dus geen naam van mijn contacten en ook geen nummer.. Ik heb al allerlei dingen geprobeerd, verschillende manieren van noteren in Adresboek, de iphone hersteld( dus de software opnieuw installeren), alle nummers gewist en handmatig opnieuw ingevoerd, allemaal zonder resultaat...Ik word er zo langzamerhand gek van. Bij de T-Mobile shop zeggen ze dat het toestel opgestuurd moet worden naar Apple, maar dat wil ik eigenlijk pas doen als ik zeker weet dat het niet aan een of andere instelling ligt. Wie kan mij helpen?
Ik heb al gezocht in het forum, maar daar gaat het volgens mij alleen over gejailbreakte iphones, dus aub geen reactie dat ik eerst in het forum moet zoeken...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-09, 10:55
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Als er onbekend staat, volgens mij blokkeert de beller dan dat zijn nummer wordt meegezonden. Of staat er dan geblokkeerd. Maar is misschien iets om naar te kijken?
  #3  
Oud 01-07-09, 12:11
Syte Syte is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Dat is niet het probleem,ik heb al vanaf verschillende telefoons geprobeerd te bellen,allemaal niet afgeschermd,maar geen 1 nummer wordt herkend...Helaas,was het maar zo simpel...Maar bedankt voor je reactie.
  #4  
Oud 02-07-09, 13:29
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syte Bekijk bericht
Dat is niet het probleem,ik heb al vanaf verschillende telefoons geprobeerd te bellen,allemaal niet afgeschermd,maar geen 1 nummer wordt herkend...Helaas,was het maar zo simpel...Maar bedankt voor je reactie.
Herken een soortgelijk probleem bij een ander merk: als je contacten dubbel staan (sim en intern) kon die dat niet weergeven.
Kan het bij jou zo iets zijn? (heb geen Iphone om te checken)
  #5  
Oud 02-07-09, 20:03
Syte Syte is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je reactie,maar ik denk niet dat dat het is.Ik had mijn contacten van mijn vorige telefoon(Nokia N95) via iSync wel in Adresboek op mijn Powerbook en die zijn dus gesynct met mijn iPhone.Maar ik heb ook al alles gewist (inclusief caches van Adresboek),ook mijn simcontacten en handmatig alles opnieuw ingevoerd,zonder resultaat helaas.Hopelijk weet iemand de oplossing,ik wordt er langzamerhand helemaal gek van.
  #6  
Oud 06-09-09, 15:47
Syte Syte is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Exclamation

Hallo allemaal,

Nog even ter update, zodat mensen met hetzelfde probleem zich niet laten wijs maken dat het aan het toestel ligt: na heel veel gedoe met de klantenservice van T-Mobile is het opgelost. Het bleek een instelling in het systeem van T-Mobile te zijn, waardoor bij inkomende gesprekken de caller-ID niet werd meegezonden. Dus mocht je dit probleem ook hebben; HET IS NIET DE IPHONE, LAAT HET TOESTEL NIET OPSTUREN! Het personeel in telefoonwinkels zegt vaak maar wat , in de hoop dat de klant er nog minder verstand van heeft dan zij.
  #7  
Oud 03-04-10, 17:56
dokkjorp dokkjorp is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Beste Syte, ik heb hetzelfde probleem! Ik wordt ook alleen maar gebeld door "onbekend". Heeft u de oplossing al? Ik heb een simlockvrije iPhone met KPN abonnement. Overigens zat die vorrheen in mijn Sony ericcson en had ik dit probleem niet. Vr groet Marjon ( ook radeloos aan het worden).
  #8  
Oud 04-04-10, 00:31
Syte Syte is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Hey Marjon. Zoals je hier boven al had kunnen lezen, is bij mij het probleem opgelost. Het lag bij mij dus aan T-Mobile. Heb je je sim-contacten wel naar je telefoongeheugen gekopieerd?
  #9  
Oud 04-04-10, 00:47
dokkjorp dokkjorp is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Beste Syte, mijn contacten importeren lost het probleem niet op. Zal ik KPN moeten bellen? Is jouw probleem met t-mobile uiteindelijk opgelost? Waar zit het probleem nu bij t-mobile? Berichten die ik krijg zijn wel gekoppeld aan een persoon overigens. Vreemd! Groet Marjon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto,s worden niet weergegeven corne64 Muziek, foto & video 7 12-03-11 23:09
Mijn Contacten worden niet gesynchroniseert t_findhammer iPhone algemeen 1 12-10-10 16:40
Foto's contacten worden niet opgeslagen sixel Muziek, foto & video 0 22-08-10 17:02
laatst gemaakte foto's worden niet weergegeven jeffreystoffer Muziek, foto & video 14 05-07-10 22:11
Nummers worden gegroepeerd weergegeven als ik telefoonnummer ingeef. Geronimo85 Archief 8 22-09-08 01:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.