//

nummer porteren van Tele2 Champion

nummer porteren van Tele2 Champion discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn oude nummer (bij Tele2 Champion) porteren naar een nieuw aan te schaffen iPhone (bij T-Mobile). Ik verwacht weinig van de e-mail-helpdesk van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-09, 22:56
whbakker whbakker is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 6
Standaard nummer porteren van Tele2 Champion

Ik wil mijn oude nummer (bij Tele2 Champion) porteren naar een nieuw aan te schaffen iPhone (bij T-Mobile). Ik verwacht weinig van de e-mail-helpdesk van Tele2 Champion (je krijgt doorgaans geen zinvolle antwoorden) en bellen met ze kan niet.
Mijn vraag is: hoe werkt die nummerportering afdoende en in één keer goed? Eerst een nieuwe iPhone bestellen bij T-mobile en daarbij nummerportering aanvragen of die nummerportering eerst via Tele2 Champion proberen te regelen. Ik zie weinig in het laatstgenoemde traject.
Vast dank voor ieder antwoord. Willem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-09, 23:18
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zie niet in hoe je een nummer wilt aanvragen voor een Telefoon die je niet hebt. Ik zou dus gewoon naar T-Mobile gaan en het via daar aanvragen.

Het is nogal wat als je naar Tele2 gaat en vraagt om je nummer te porteren voor een nog niet aangevraagde telefoon...
  #3  
Oud 01-07-09, 23:43
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

werkt vrij simpel.
Abo opzeggen en aangeven dat je wilt porteren. Dan ff wachten op de brief met bevestiging, daarin staat een datum
Met die brief naar t-mobile gaan en een nieuw abo afsluiten per die datum waarbij je aangeeft dat je dat nummer wilt behouden.

Zou zo simpel moeten zijn, wil nog wel eens wat mis gaan, maar in 90% van de gevallen is dat de procedure
  #4  
Oud 03-07-09, 13:43
whbakker whbakker is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 6
Standaard

Bedankt Simon en Cypher21 voor jullie tips. Ik heb met T-mobile gebeld en mij werd geadviseerd bij de internetaanvraag voor de iPhone aan te vinken dat ik mijn prepaid nummer wil laten porteren. T-mobile zal dit dan met Tele2 (proberen te) regelen. In de tekst staat inderdaad dat "als het porteren niet lukt, dat dan je tijdelijk toegewezen nummer definitief wordt".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervroegd tel.nummer porteren drdegraaff Overige providers Nederland 3 09-09-10 23:01
TitanWars champion code topic ronaldo_phone iPhone Apps 13 11-05-10 16:01
Email van tele2 werkt niet johnvandenhooff iPhone algemeen 0 11-04-10 22:33
Nummer porteren duurt dat lang? verschel Overige providers Nederland 2 01-03-09 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41.