//

namenlijst overzetten van nokia naar iphone

namenlijst overzetten van nokia naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, ik heb gekeken op wiki maar heb het niet kunnen vinden,of het is te simpel dat het vermelden niet waard is. Maar goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-07, 10:15
Thos Thos is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: wijk aan zee
Berichten: 5
Standaard namenlijst overzetten van nokia naar iphone

Hallo Allemaal, ik heb gekeken op wiki maar heb het niet kunnen vinden,of het is te simpel dat het vermelden niet waard is. Maar goed ben al een tijdje aan het klooien om me adresboek over te zetten van de nokia naar de itunes. Is daar een simpele manier voor ?

Alvast bedankt voor het antwoord of verwijzing.

Groetjes Thos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-07, 10:21
Antagonist Antagonist is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Berg en Dal
Berichten: 3
Standaard

Heb er ook naar 's naar gezocht, maar bij mijn weten is daar geen 'handige' manier voor. Gewoon met het handje weer invoeren, of je besteedt die tijd aan het in outlook zetten van je adressen en nrs, waarna je kunt sychroniseren via Itunes.

Laatst gewijzigd door Antagonist; 19-12-07 om 10:26.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten van iphone naar nokia kopieeren. Mad Hankey iPhone algemeen 1 15-12-10 11:48
Sim data overzetten Nokia naar Iphone? DarwinIII iPhone algemeen 5 22-08-10 17:08
Nokia E71 smsjes naar iPhone 3GS overzetten arashrsf iPhone algemeen 6 13-12-09 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:20.