//

Problemen met Push Notifications

Problemen met Push Notifications discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door siricio geen push fix maar push docktor...Er is een verschil namelijk Bedankt voor het corrigeren maar ik had het wel begrepen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 09-03-10, 12:09
rushhour rushhour is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siricio Bekijk bericht
geen push fix maar push docktor...Er is een verschil namelijk
Bedankt voor het corrigeren maar ik had het wel begrepen Ik volg nieuws op iphoneclub regelmatig
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 09-03-10, 12:11
ajoub ajoub is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar ajoub
Unhappy elke keer itunes kabel

ik heb een iphone 3gs 32gb model MC141DN , gekocht op de doos stond T-Mobile . Hij heeft de versie 3.1.2 (7D11) , en is gejailbreakt .
Gebruik hierop een kpn kaart en doet het ook goed .
maar elke keer als ik iets installeer via Cydia , of ik de herstellen van netwerk , of stop een andere kaart erin, dan geeft hij het teken met kabeltje en itunes , en moet ik hem weer met Blackra1n aan de praat krijgen . dit is beste irritant zekere als dat gebeurd en je geen laptop/desktop in de beurt dan kan je gewnn niet bellen , is dit anders op te lossen ?
alvast bedankt.

Ps; ik hoop dat ik geen verkeerde worden hebt gebruikt, anders excuus .
  #83  
Oud 09-03-10, 12:13
rushhour rushhour is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 55
Standaard

Niks aan te doen. Zoek maar eens op tethered jailbreak voor meer info.
  #84  
Oud 22-03-10, 11:49
Joost1944 Joost1944 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard Push Notifications

Heb sinds een halfjaar geen Push Notifications meer. Heb Pushfix.info geïnstalleerd, maar dat werkt (tot nu toe) noch niet. Bij het openen van een app met pushberichtgeving "zegt" de telefoon: "Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken". Volgens iSpazio (en anderen) komt dat omdat de Apple Push Server - die als enige server voor pushberichtgeving gebruikt kan worden - de voor mijn iPhone unieke certificaten op mijn iPhone niet aantreft. Alleen bij de activatie worden de benodigde certificaten (eenmalig) afgegeven.

Volgens onderstaande link moet je je telefoon opnieuw activeren met behulp van een andere simkaart van dezelfde provider alsdat jij nu hebt. In mijn geval wil ik mijn jailbroken en niet-unlockte 3GS van T-mobile met de T-mobile simkaart van mijn echtgenote opnieuw activeren en dan de stappen uitvoeren conform het verhaal van iClarified.

Mijn vraag is: als ik opnieuw mijn iPhone (OS 3.1.2) activeer, verlies ik dan mijn bootrom 05.11.07 waardoor ik niet meer kan jailbreaken? In geen geval wil ik mijn huidige jaibreak verliezen.

Link: iClarified - iPhone - How to Fix Push Notifications on Your 3.0 iPhone 2G (Comments).

Ben benieuwd naar jullie commentaar; bij voorbaat dank!!
  #85  
Oud 22-03-10, 11:56
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Kijk even op Pushfix.info deze werkt zonder problemen via cydia, of je kan de certificaten handmatig injecteren via de terminal.
Het kost een paar centen, maar voor mij was het de beste aankoop op m'n iPhone ooit.

Jonas Smets
iPhone 2G Firmware 3.1.3
  #86  
Oud 22-03-10, 12:26
Joost1944 Joost1944 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard Pushberichtgeving

@Chonazz: Heb certificaten gekocht bij Pushfix.info., maar dat is maar de helft van het verhaal. Wat je bij Pushfix koopt, zijn jouw unieke certificaten voor jouw iPhone. Daarnaast moet je de unieke certificaten hebben die Apple er eenmalig opzet bij de activatie van jouw iPhone. Als je die om wat voor reden bent kwijtgeraakt of ze staan op Apple's "zwarte lijst", dan werkt Push niet meer.

Groeten, Joost1944
  #87  
Oud 22-03-10, 12:35
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Toch wel, wat je moet doen is even een ticket openen bij pushfix.info en vragen of je gebruik mag maken van pushfix 2.0, deze werkt via cydia.
Vanaf dat OS 3 uitkwam heb ik alle mogelijk push fixes geprobeerd, heb m'n iPhone tot in den treuren hersteld. Certificaten van het devteam, een ATT simkaart gekocht via eBay, Een O2 simkaart... Het lukte niet om Push goed te laten werken. En ik kreeg ook iedere x het scherm in iTunes dat je simkaart niet ondersteund werd. Tot ik de Pushfix.info installeerde. Sindsdien werkt het als een zonnetje. Ik moest laatst m'n iPhone restoren omdat hij verschrikkelijk traag werd (moet zo nu en dan even met een 2G), ik heb pushfix.info gemaild of dat dit een probleem zou zijn. Hij vroeg m'n IMEI (of zo iets) en heeft me toegang gegeven tot de pushfix via cydia, deze geinstalleerd en het ging vlekkeloos.
Dat van die unieke certificaten van Apple klopt volgens mij niet, want deze vervang je juist. Het enige wat mogelijk is, is dat Apple je IMEI geblokkeerd heeft, maar ook daar zijn oplossingen voor te vinden.
Mail pushfix.info even en vraag daar wat je moet doen. Ik ben altijd vriendelijk geholpen, en m'n problemen waren binnen de dag oplost.

Jonas
  #88  
Oud 22-03-10, 16:25
Joost1944 Joost1944 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard Pushberichtgeving

@Chonazz, hartelijk dank voor je ondersteuning.
Ik weet niet of je een iPhone 2G en een 3Gs aan elkaar kunt gelijkstellen, dit zou het verschil tussen jou en mijn belevenissen kunnen verklaren.

Ik heb bij Pushfix.info een certificaat gekocht en deze via SSH geïnjecteerd/geïnstalleerd. Telefoon blijft bij openen van een app met push aangeven dat hij met iTunes verbonden moet worden om van Pushberichtgeving gebruik te kunnen maken. Krijg geen bericht terug en ik heb nog nooit een pushbericht ontvangen. Weet zeker dat de push-instellingen goed staan.

Ik heb de 3 Cydia pakketten van Pushfix geïnstalleerd. Als ik de Pushtest uitvoer, wordt aangegeven dat er geen pushtoken is en ook dat Push niet verbonden is. Even later wordt gemeld dat de Push Notificatie niet werkt. Voor mij betekent dat ik geen certificaat van de Apple Push Server heb/krijg. Om dat token toch te krijgen, moet ik - volgens iClarified - mijn telefoon opnieuw activeren.

Alvorens ik dit ga proberen, moet ik zeker weten dat ik ná die activatie mijn iPhone nog kan jailbreaken.

Vriendelijke groet, Joost1944
  #89  
Oud 22-03-10, 20:43
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Mijn iphone is officieel geunlocked maar ik had geen push meer. Ben er laatst bij het jailbreaken van een ander soortgelijk toestel achtergekomen hoe dit kan. Na het downgraden oid naar een andere firmware moet je je toestel eerst opstarten en deze zal dan activeren, pas hierna zet je je telefoon weer uit en ga je jailbreaken. Dit werkte iig bij mij en dus alleen met fabrieksunlock. Mvg
  #90  
Oud 10-04-10, 09:01
peetduck peetduck is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 59
Question push notification werkt niet bij jailbreak

Hallo Iedereen,

ik heb mijn iphone gejailbreakt alleen ik krijg geen push notifications.
Lees wel ergens dat je push fix moet downloaden uit cydia en dan rebooten en dan koppelen aan mijn computer voor de certificaat.

Alleen dan doet hij het nog niet. Doe ik iets fout of heeft iemand een betere manier?

Groetjes,

Peetduck
  #91  
Oud 10-04-10, 10:34
shrekkie19 shrekkie19 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Alkmaar
Berichten: 149
Standaard

Ik had hier ook last van met mijn iPhone uit Amerika.
Push voor e-mail deed het wel maar voor Ping niet.
Push-Fix deed ook niks voor mij helaas.
  #92  
Oud 12-04-10, 21:43
robinfxrs robinfxrs is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 24
Standaard

Google even naar Push Doctor....
  #93  
Oud 12-04-10, 22:10
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Push Docter werkt perfect. Vorige week geinstalleerd op de iphone van mijn vriendin (3G uit het buitenland met jailbreak) en nu kan ze Push berichten ontvangen.
  #94  
Oud 13-04-10, 23:05
patje26 patje26 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 47
Standaard Push - Jailbreak

Ik heb een vraagje.

Ik heb een gejailbreakte iphone en ik heb Whatsapp er op staan. Ik heb dus een probleem met push berichten. Die ontvang ik dus niet. Best jammer want zo heb ik er niet veel aan.

Is daar wat aan te doen?
En is de oplossing (iets met push.fix) ook nog actueel of werkt dat niet meer?

Ik hoor graag en alvast bedankt.

Patrick
  #95  
Oud 14-04-10, 03:29
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Zoek eens op Push Docter....helemaal gratis en werkt perfect.
  #96  
Oud 14-04-10, 09:40
patje26 patje26 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 Bekijk bericht
Zoek eens op Push Docter....helemaal gratis en werkt perfect.
Die had ik geprobeerd maar ik krijg foutmeldingen als ik die draai.
En aan het eind van de installatie zegt hij dat er fouten in zitten en dan kan ik kiezen uit ignore of forcibly clear...

ps. thanks for helping
  #97  
Oud 14-04-10, 09:43
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Push docter, ik dacht dat die enkel voor de 2G iPhone was?
  #98  
Oud 14-04-10, 09:45
patje26 patje26 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Push docter, ik dacht dat die enkel voor de 2G iPhone was?
Dat zou dan best kunnen aangezien ik die foutmeldingen krijg.

Maar ik las dat ik geen push ontvang omdat ik een gejailbreakte iphone heb.
Ik ben best bereid om die jailbreak op te geven maar moet ik dan firmware 3.1.2 downloaden van de site? En moet die dan met of zonder activering zijn. Ik zit bij T-mobile...
  #99  
Oud 14-04-10, 09:52
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Push docter, ik dacht dat die enkel voor de 2G iPhone was?
Ik heb het geinstalleerd op mijn vriendin's iphone 3G met jailbreak (3.0.1 geloof ik) aan de hand van deze link Push Doctor : Free Push Fix for hacktivated iPhone’s | jailbreak Sinds dien kan ze push berichten ontvangen.
  #100  
Oud 14-04-10, 10:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Die foutmeldingen kunnen ook te maken hebben met het feit dat ze maar eens per minuut een certificaat geven.

Blijven proberen tot het lukt waarschijnlijk.

"Update via CmdShft : If you’re having an issue with installing Push Doctor and you cannot get push working, it’s because the server it’s getting your unique cert from is actually out of certs. The demand is very high apparently, and @anethema is now generating 1 unique cert per minute to put on the server. Try every few hours, eventually it will work. Any errors just means the same that it cannot find a unique cert. Just "reinstall" the package later or the next day."
Reageren

Labels
3.0, 3.1.2, beejive, connecteren, firmware 3.0, ping, push, pushberichtgeving, pushnotificaties, traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications iCulture iPhone Apps 405 07-04-11 17:28
Push notifications john wings iPhone algemeen 5 25-03-10 11:32
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G haarlem023 Archief 1 11-11-09 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.