//

iPhone blijft hangen bij plaatje

iPhone blijft hangen bij plaatje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik ben sinds vanmiddag in het bezit van een iPhone 3G (zwart). Hij wilde alle foto's en andere bestanden verwijderen, hierdoor heeft hij (naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-09, 23:32
nickka nickka is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard iPhone blijft hangen bij plaatje

Goedenavond,

Ik ben sinds vanmiddag in het bezit van een iPhone 3G (zwart). Hij wilde alle foto's en andere bestanden verwijderen, hierdoor heeft hij (naar zijn omschrijving) de functie alle instellingen en gegevens wissen (wat 2 uur duurde) gebruikt. Nadat deze klaar was, kwam er een foto op het scherm te staan (volgens mij een foto die op de iPod heeft gestaan) en daar blijft het scherm nu op staan.

Er veranderd niks bij gewoon wachten, resetten en wat dan ook, het plaatje blijft staan..

Heeft iemand enig idee en hopelijk ook tips over wat dit kan zijn?

Met vriendelijke groeten,
Nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-09, 00:00
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Een reboot messchien? ( home en powerknop ingedrukt houden een 10 tal seconden) anders een restore in itunes, als je pc hem niet ziet moet je hem eerst in dfu proberen krijgen, dfu vind je hier wel op het forum hoe het moet
  #3  
Oud 08-07-09, 00:05
nickka nickka is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor de reactie! Reboot werkt helaas niet, ik bedoel dat met "resetten", sorry voor de onduidelijkheid. Ik zal het andere nu even gaan proberen.
  #4  
Oud 08-07-09, 00:52
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickka Bekijk bericht
Bedankt voor de reactie! Reboot werkt helaas niet, ik bedoel dat met "resetten", sorry voor de onduidelijkheid. Ik zal het andere nu even gaan proberen.
Normaal moet een restore in itunes werken hoor
  #5  
Oud 08-07-09, 00:56
nickka nickka is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de restore/DFU en de recovery mode nu geprobeerd, maar telkens krijg ik alleen het plaatje in beeld bij het indrukken van de homebotton en aan/uit knop.
Is het mogelijk ergens met de iPhone langs te gaan, of zijn er nog andere mogelijkheden?

Alweer bedankt voor de reactie.
  #6  
Oud 08-07-09, 01:05
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickka Bekijk bericht
Ik heb de restore/DFU en de recovery mode nu geprobeerd, maar telkens krijg ik alleen het plaatje in beeld bij het indrukken van de homebotton en aan/uit knop.
Is het mogelijk ergens met de iPhone langs te gaan, of zijn er nog andere mogelijkheden?

Alweer bedankt voor de reactie.
sluit je iphone aan aan je pc, open itunes en druk op update( als je nog niet op 3.0 staat) en anders druk je op restore snap je?
  #7  
Oud 08-07-09, 01:08
nickka nickka is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik ben echt vreemd bezig, maar de PC kan de iPod niet vinden. (Dus misschien kan ik daardoor...) het knopje niet vinden van Update of Restore.

Bedankt
  #8  
Oud 08-07-09, 01:18
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Oke, neem de zoek functie van dit forum of google en typ in dfu mode of iphone dfu of dfu. 1 maal je iphone in dfu staat zal je pc je iphone herkennen en zal je op restore kunnen duwen dan duurt het een 10 tal minuten en je iphone zal weer werken
  #9  
Oud 08-07-09, 01:23
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
Oke, neem de zoek functie van dit forum of google en typ in dfu mode of iphone dfu of dfu. 1 maal je iphone in dfu staat zal je pc je iphone herkennen en zal je op restore kunnen duwen dan duurt het een 10 tal minuten en je iphone zal weer werken
Even een verduidelijking:

* iTunes openen en iPhone aansluiten aan je PC
* Je iPhone in DFU-mode zetten, zoals beschreven in de Wiki
* Herstellen in iTunes
* Na afloop geen reservekopie terug zetten

Deze methode werkt (vrijwel) altijd!
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #10  
Oud 08-07-09, 01:23
nickka nickka is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Top, bednakt voor je reacties steeds. Maar dat DFU mode, werkt dus niet. Ik krijg alleen maar steeds dat stomme plaatje, ook als ik hem aansluit zoals wordt aangegeven bij de uitleg van de DFU mode Klik!. Ik weet het niet meer, ik heb alles geprobeerd wat je zei.
  #11  
Oud 08-07-09, 01:28
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickka Bekijk bericht
Top, bednakt voor je reacties steeds. Maar dat DFU mode, werkt dus niet. Ik krijg alleen maar steeds dat stomme plaatje, ook als ik hem aansluit zoals wordt aangegeven bij de uitleg van de DFU mode Klik!. Ik weet het niet meer, ik heb alles geprobeerd wat je zei.
Je weet heel zeker dat je iPhone dan wel in DFU-mode staat? je scherm is dan zwart en iTunes geeft een foutmelding zoals in de Wiki staat.. Mocht dit het geval zijn kan je ook nog proberen om eerst je iPhone in DFU-mode te zetten en dan pas aan te sluiten op je PC.
  #12  
Oud 08-07-09, 01:47
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Als je in dfu staat kan dat plaatje er niet meer opkomen, waar woon je? Als je in gent woont kan ik morgen eventueel eens komen helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft hangen bij upgrade jaapversloot iPhone algemeen 3 01-01-11 00:48
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm knightloekie iTunes 0 01-04-10 00:32
iPhone blijft hangen bij opstarten. Steff iPhone algemeen 2 09-03-10 14:36
iPhonevideorecorder , iphone blijft hangen bij bootlogo ikke123 iPhone algemeen 3 23-11-08 02:53
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. Steff Unlock [archief] 2 10-04-08 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:44.