//

Volume van Iphone 3g os3.0

Volume van Iphone 3g os3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Sinds ik mijn iphone geupdate heb naar OS 3.0 heb ik problemen met mijn geluid. Het is heel raar en hoop toch wel dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-09, 19:35
rikske rikske is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard Volume van Iphone 3g os3.0

hoi,

Sinds ik mijn iphone geupdate heb naar OS 3.0 heb ik problemen met mijn geluid. Het is heel raar en hoop toch wel dat het een software fout is maar zeker weten doe ik het niet. Vandaar dat ik jullie hulp wil.

Probleem : Als ik mijn telefoon aan staat wil mijn volume niet omhoog. Zodra ik het knopje in de zijkant in druk gaat hij wel een blokje omhoog
maar mijn omlaag knopje trekt het gelijk weer naar een blokje toe zodat me geluid nog steeds zacht staat. Ook blijft het venstertje van belsignaal met dat speakertje en de volume op één blokje regelmatig in het beeld staan. In het begin dacht ik dat mijn knopje van omlaag gewoon ingedrukt bleef zitten maar dat is ook niet het geval, want het om het nog een beetje raarder te maken heb ik het ook al een keer andersom gehad.
Dat ik mijn volume dus niet omlaag kreeg.

Ook enige tijd geleden kon ik mijn iphone 3g op mute en luid zetten met mijn powerknop of mijn homebutton knop!! Maar dit heb ik al lang niet meer gehad.

Wat ik al geprobeerd heb : Volume omhoog zetten in de settings. Maar zonder succes, na enige tijd gaat ie toch weer automatisch omlaag.
Firmware update 3.0 opnieuw uitgevoerd. Ook zonder succes.
Telefoon opnieuw opstarten.

Wie kan mij helpen?

Iphone 3g 8GB zwart
Firmware 3.0
Provider : KPN
Itunes : 8.2
Windows xp service pack 3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-09, 09:28
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Dat klinkt mij als een Hardware fout. zoets heb ik ook wel eens gehad met de afstandsbediening van mijn TV
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #3  
Oud 12-07-09, 11:49
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je na de update naar 30.0 een backup teruggezet of heb je je iPhone als nieuwe iPhone aangemeld? Mocht het toch een softwarefout zijn, dan zet je nl. met de backup ook die fout terug.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 12-07-09, 14:32
rikske rikske is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor de reacties.. Ik heb. Na de software update mijn backup nog niet terug gezet of hij geeft alweer dezelfde fout aan dus dat kan het niet zijn.. Ook twijfel ik dat het een hardware fout is want af en toe is het ook het omgedraaide aan de hand!

Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
  #5  
Oud 15-07-09, 10:37
linkemink linkemink is offline
• iOS 12.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 54
Standaard

Ik heb sinds ik mijn 3G16GB geupdate heb naar 3.0 een veel zachter geluid uit dat lullige speakertje links onder. Zelfs met het geluidsvolume op maximaal is het met wat omgevingsgeluid nauwelijks te horen. Ook de gesproken navigatie aanwijzingen van Navigon zijn in de auto tijdens het rijden haast niet te horen.
Ligt dit nu aan de update of zijn er softwarematig oplossingen voor?
  #6  
Oud 16-07-09, 07:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik neem aan dat het volume vaak applicatie-afhankelijk is? Dus tijdens het draaien van Navigon het volume maximaal zetten dmv de knopjes aan de zijkant.
  #7  
Oud 13-09-09, 20:02
Gekko Gekko is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik neem aan dat het volume vaak applicatie-afhankelijk is? Dus tijdens het draaien van Navigon het volume maximaal zetten dmv de knopjes aan de zijkant.
Heb ik ook! Als ik bel en zet hem dan op luidspreker dan is het volume heel zacht en dan staat hij op zijn hardst.
Dit is zo met spellen, iPod en bellen over de luidspreker..
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volume van iPad via headphone aansluiting: zo laag! zeeforel iPad algemeen 21 10-09-10 22:41
3GS van mobistar OS3.1 te jailbreaken ? cengiz_styla Archief 1 06-11-09 00:06
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 21:07
Windows: volume van alle nummers gelijktrekken? allewijn iTunes 4 31-08-09 17:57
Volume instellen van luidspreker? hansem iPhone algemeen 0 17-08-09 15:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.