//

iPhone denkt dat headset erin zit

iPhone denkt dat headset erin zit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meerdere malen gelezen van mensen dat hun iPhone een zelfde probleem heeft. De iPhone denkt dat er een headset in zit. Als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-09, 11:57
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Thumbs down iPhone denkt dat headset erin zit

Ik heb meerdere malen gelezen van mensen dat hun iPhone een zelfde probleem heeft.
De iPhone denkt dat er een headset in zit. Als je dus een gesprek binnenkrijgt, en opneemt (zonder headset erin) hoor jij niks, en de andere kant ook niet.

Dit probleem had ik ook met mijn eerste generatie iPhone, daar kon je het oplossen door met een naald een palletje om te buigen.

Maar in de iPhone 3G lijkt het softwarematig te zijn. Na een herstart is het probleem vaak opgelost.

Ik gebruik mijn iPhone regelmatig als iPod (omdat het kan, en ik niet constant 2 apparaten mee wil leuren).

Al met al vind ik dit een erg groot probleem, ik kan er dus niet van op aan. Als je niet 100% zeker kan weten dat je ook te verstaan bent als je de telefoon opneemt... wat heb je er dan aan?

Heeft er al iemand een permanente oplossing? Behalve over te schakelen naar bluetooth?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-09, 13:57
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

herstellen? volgens je profiel zit je nog op 2.0.1..misschien een goede mogelijkheid om gelijk te upgraden?

En als je herstelt hebt, configureer de iPhone even als nieuwe iPhone, wil ook wel eens wat problemen besparen.
__________________
Italiaanse iPhone 3GS 32 GB Black
  #3  
Oud 13-07-09, 14:14
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Standaard

Profiel ge-update. Maar upgrades van OS hebben niks uitgehaald.
  #4  
Oud 13-07-09, 14:32
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desmodus Bekijk bericht
Ik heb meerdere malen gelezen van mensen dat hun iPhone een zelfde probleem heeft.
De iPhone denkt dat er een headset in zit. Als je dus een gesprek binnenkrijgt, en opneemt (zonder headset erin) hoor jij niks, en de andere kant ook niet.


Heeft er al iemand een permanente oplossing? Behalve over te schakelen naar bluetooth?
Vaak - als je je headset gebruikt- gebeurt dit. Dan moet je je headset even uittrekken en checken via je 'luider en stiller' toets of hij aanduid of je gewoon of via headset werkt. Andere enkele malen je headset in en uit trekken.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #5  
Oud 13-07-09, 14:34
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

jup, ik heb t probleem namelijk ook soms met me 3GS...
Met me aux kabel heeft die echter geen problemen, maar met me headsetje wel...die lijkt ook NET ietsjes dunner waardoor de iphone gewoon niet ziet als je m er weer uit haalt ofso.
Wat bij mij helpt is een wattenstaafje pakken, nat maken zodat het niet pluist, en dan ff ronddraaien on je jacket..probleem opgelost...
Alhoewel het niet echt een oplossing is want je moet misschien constant met een wattenstaafje rondlopen in je broekzak haha Mja weet je iig een manier om het op te lossen ff
  #6  
Oud 13-07-09, 14:37
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
.
Wat bij mij helpt is een wattenstaafje pakken, nat maken zodat het niet pluist, en dan ff ronddraaien on je jacket..probleem opgelost...)
één van de vochtindicatoren zit hem nu net in dat plaatsje.... !
  #7  
Oud 13-07-09, 14:43
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Thumbs down

Al met al niet echt een oplossing dus. Zoals ik dacht dus een zeer zwaar wegend negatief puntje voor de iPhone.
Dit is de reden waarom ik hem nog nooit aangeraden heb aan anderen, nummer 1 van een telefoon moet de mogelijkheid tot bellen zijn, een slecht mechanisch probleem van de stereo-jack is not done.

Met andere woorden zit je, als je een iPhone hebt, opgescheept met een telefoon die je niet kunt vertrouwen. En elk moment dat je een headset gebruikt, handmatig moet testen of het toestel nog wel functioneert.

Vreemd trouwens dat een herstart van de iPhone vaak ook helpt.
  #8  
Oud 13-07-09, 14:47
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
één van de vochtindicatoren zit hem nu net in dat plaatsje.... !
ja mja ik bedoel vochtig maken, geeft geen water af dan hoor geloof ik...haha bij mij is die iig oranje...de indicator..
  #9  
Oud 13-07-09, 14:51
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
ja mja ik bedoel vochtig maken, geeft geen water af dan hoor geloof ik...haha bij mij is die iig oranje...de indicator..
i rest my case...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 geen Wi-Fi als sim kaart erin zit barley Wi-Fi 0 28-09-10 22:52
Iphone 3G denkt dat koptelefoon erin zit drakenoog iPhone algemeen 6 27-08-10 23:27
iPhone geef aan dat de verkeerde sim erin zit zipzip iPhone algemeen 2 29-03-10 21:43
iPhone denkt dat headset er nog in zit baass Archief 3 04-09-09 14:19
iPhone denkt dat koptelefoon er in zit DaveyY Archief 3 11-02-09 10:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:26.