//

I Phone nummer

I Phone nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben enkele uren bezig geweest om de iphone 3GS32GB bij I Tunes te registreren maar tevergeefs. Ik wilde in het window iphone number mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-09, 17:47
Metaltoby Metaltoby is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 4
Standaard I Phone nummer

Ik ben enkele uren bezig geweest om de iphone 3GS32GB bij I Tunes te registreren maar tevergeefs.

Ik wilde in het window iphone number mijn 06 invullen zoals ook in andere forums wordt geadviseerd maar dit werkte niet. (31)612345678 werd ook niet geaccepteerd.

Weet iemand wat ik daar wel moet invullen?

Oplossing: 031612345678 ofwel een nul ervoor...

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Metaltoby; 18-07-09 om 18:50. Reden: Probleem opgelost!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 15:02
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu CrazyMike iPhone algemeen 1 19-03-11 16:38
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 12:18
abbonement nummer? Quintenajax Odido (T-Mobile) 4 11-09-08 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.