//

hotmail; kan server niet vinden

hotmail; kan server niet vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds een dag kan ik niet meer mijn hotmail account gebruiken in mail op mijn iphone (3gs). Eerder heb ik daar nooit problemen mee gehad, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-09, 18:07
mrmaster mrmaster is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard hotmail; kan server niet vinden

sinds een dag kan ik niet meer mijn hotmail account gebruiken in mail op mijn iphone (3gs). Eerder heb ik daar nooit problemen mee gehad, maar opeens kan hij de server (pop3.live.com) niet meer vinden.
Een paar dagen geleden kreeg ik een mail van windows live dat ze overgaan van DAV naar POP, maar dat lijkt me geen probleem aangezien ik al via pop werk.

Heeft iemand anders hetzelfde probleem of een oplossing? Ik ga woensdag op vakantie, en het lijkt me wel zo relaxed als ik gewoon mijn mail kan lezen.

alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-09, 19:32
Pino_666 Pino_666 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 54
Standaard

Zelfde probleem. Het vreemde is dat hij het soms wel doet. Ik ga er nu nog even van uit dat het probleem bij MS/Hotmail/Live ligt.
  #3  
Oud 20-07-09, 19:40
mrmaster mrmaster is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Bij mij werkt het ondertussen allemaal weer. Wat langer googleen leerde mij dat het waarschijnlijk een serverprobleem was bij hotmail. Veel mensen hadden er last van en ook bij hen werkt het opeens allemaal weer...
Hopen dat het niet te vaak gaat gebeuren...
  #4  
Oud 24-07-09, 21:38
Marie76 Marie76 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Delft
Berichten: 24
Standaard

Ik kon tot gisteren gewoon mail ontvangen en versturen.
Sinds vandaag hij de server (pop3.live.com) niet meer vinden.
Wat kan ik nog doen??
Reageren

Labels
hotmail pop3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert tarikhan iPhone algemeen 5 27-08-16 11:22
cydia kan server niet vinden boomer21 Jailbreak apps en thema's 0 15-05-11 11:22
Hotmail Exchange Server Fout / Hier de oplossing JNeo iPhone algemeen 0 30-09-10 19:36
server niet kunnen vinden veld4250 Archief 1 24-03-08 21:07
Wel geconnecteerd maar toch kan hij de server niet vinden topke Wi-Fi 24 24-03-08 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:38.