//

iphone 3GS opladen

iphone 3GS opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik een iphone 3Gs 16gb. Ik heb hem eerst even opgeladen en dan meteen in gebruik genomen... nadien wilde ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-09, 19:44
alexander_sels alexander_sels is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard iphone 3GS opladen

Hallo,
Sinds kort heb ik een iphone 3Gs 16gb. Ik heb hem eerst even opgeladen en dan meteen in gebruik genomen... nadien wilde ik de iphone terug opladen mdat het maar 10% batterij meer had. Ik steek de iphone in en na 10 min staat de batterij op 100 %... kan niet?! Ik wil de iphone uit het stopcontact halen om weer te gebruiken maar telkens ik dit doe valt de iphone uit...

Wat moet ik doen? De iphone gewoon 12 uur laten opladen? of is er iets mis me de iphone?

Mvg
Alexander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-09, 21:32
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Als je beetje logisch nadenkt kun je weten dat het niet binnen 10 minuten vol is :S

Dus idd zekers wel een uur of 3 laten opladen zo niet langer!
  #3  
Oud 21-07-09, 23:00
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Inderdaad, en daarna even een keer helemaal leeg laten lopen en dan weer vol. Dan moet hij wel accuraat genoeg zijn.
  #4  
Oud 21-07-09, 23:15
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik had mijn firmware hersteld naar de originele 3.0 zonder jailbreak en toen had ik dit probleem ook, batterij was 100% vol, ik leg de iPhone weg omdat ik een drukke dag had en dus geen tijd had er tussendoor mee te spelen en 's-avonds was ie helemaal leeg, erg vreemd, ben 'm nu met een 3Gjuice-batterypack aan het opladen want ik heb even geen adapter bij de hand en via de Mac veranderd dat lege batterij icoon ook niet, zelfs niet na ruim 20 minuten laden, ik zie al een tijdje een Apple-logo op het scherm, erg vreemd, dit toestel is net 3 weken oud en amper in gebruik geweest..

Zou bijna zeggen dat het een probleem is met de batterij maar ik wacht nog even af

Edit: niks aan de hand hij doet het weer

Laatst gewijzigd door shapezzz; 21-07-09 om 23:20.
  #5  
Oud 22-07-09, 22:19
alexander_sels alexander_sels is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ok, het probleem is als volgt...

De iphone heeft een hele nacht opgladen, als ik heb uit de netstroomadapter haal dat valt de iphone uit en doet niets meer. Als ik de iphone in de computer wil steken om via itunes te werken, gebeurd er niets, er komt een apple teken op en nadien valt de iphone uit. Dit blijft zich herhalen, apple teken, uitvallen, apple teken, uitvallen, ... Als ik de iphone weer aansluit op netstroom werkt hij weer als ik de iphone laat steken. Even later zegt hij dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server en ik dus niet kan bellen of opgebeld kan worden...

Weet iemand wat het probleem is? Ik heb de iphone 2 dagen in gebruik??
Als niemand me kan helpen ga ik de iphone terug binnenbrengen.

Mvg
  #6  
Oud 27-07-09, 23:38
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexander_sels Bekijk bericht
Ok, het probleem is als volgt...

De iphone heeft een hele nacht opgladen, als ik heb uit de netstroomadapter haal dat valt de iphone uit en doet niets meer. Als ik de iphone in de computer wil steken om via itunes te werken, gebeurd er niets, er komt een apple teken op en nadien valt de iphone uit. Dit blijft zich herhalen, apple teken, uitvallen, apple teken, uitvallen, ... Als ik de iphone weer aansluit op netstroom werkt hij weer als ik de iphone laat steken. Even later zegt hij dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server en ik dus niet kan bellen of opgebeld kan worden...

Weet iemand wat het probleem is? Ik heb de iphone 2 dagen in gebruik??
Als niemand me kan helpen ga ik de iphone terug binnenbrengen.

Mvg
Ik weet niet of dit helpt maar heb je dit al eens gedaan? ===========> https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html ik weet niet of dit helpt e maar tis misschien proberen waard?
  #7  
Oud 28-07-09, 17:13
anoun anoun is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard opladen iphone 3gs ervaring

hier en goeie tip voor het laden van je iphone 3gs
de eerste keer als je de iphone uitpakt steek je hem
direct in voor te laden je steekt nog geen simkaart in!
waarom niet want als je er de eerste keer tijdens het laden
uw sim in steekt dan kan je er al mee spelen en hier is de fout
de eerste maal moet je dus uw iphone juist opladen
en dat doen veel mensen niet juist!

dus je steekt hem in voor te laden de eerste maal
niet vergeten geen simkaart in steken gewoon opladen
voor minstens 12 volle uren!!! daar na steek je uw sim er in
en kan je er mee bellen en uw gang gaan!
wat je zal op merken de eerste keer is dat deze snel zal
op geraken ondanks je hem tog 12uur hebt opgeladen
maar dat is normaal!

dan als uw accu volledig plat is de eerste keer
daar mee bedoel ik echt volledig plat tot hij zelf uitvalt!!!
dus niet opladen als je bv nog 5% over hebt!!!
gewoon tot hij zelf uitvalt!

dan steek je hem nog eens voor minstens 8uur in voor te laden
hier voor hoef je uw sim er niet meer uithalen
je doet dit bijvoorkeur snachts als je gaat slapen

na dat je dat gedaan hebt laad je hem op wanneer je maar wilt
en je zal zien dat je accu minstens 2dagen zal mee gaan
wat en super prestatie is voor en iphone!

hopelijk help ik hier mee.

grt anoun
  #8  
Oud 09-02-11, 13:06
suierveld suierveld is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Unhappy zelfde probleem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexander_sels Bekijk bericht
Ok, het probleem is als volgt...

De iphone heeft een hele nacht opgladen, als ik heb uit de netstroomadapter haal dat valt de iphone uit en doet niets meer. Als ik de iphone in de computer wil steken om via itunes te werken, gebeurd er niets, er komt een apple teken op en nadien valt de iphone uit. Dit blijft zich herhalen, apple teken, uitvallen, apple teken, uitvallen, ... Als ik de iphone weer aansluit op netstroom werkt hij weer als ik de iphone laat steken. Even later zegt hij dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server en ik dus niet kan bellen of opgebeld kan worden...

Weet iemand wat het probleem is? Ik heb de iphone 2 dagen in gebruik??
Als niemand me kan helpen ga ik de iphone terug binnenbrengen.

Mvg


Ik heb dus hetzelfde probleem weet iemand waar dit aan kan liggen.
als je hem aandoet zonder netstroom valt die gewoon weer uit en als je hem gewoon in verbinding brengt met stroom ( niet de pc ) dan werkt die gewoon zoals hij het moet doen.

Heb hem al een aantal keren opgeladen.
totdat het groene balkje vol was en ook al een hele dag maar probleem blijft hetzelfde.
haal de iphone van de lader en na 15 seconden valt hij uit.

kan iemand helpen?

groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs scherm flikkerd na opladen solarcharger kustom iPhone algemeen 1 15-04-11 17:57
opladen IPHONE 3gs in de auto ruudkoopmans iPhone accessoires en onderdelen 3 04-04-11 09:26
iPhone 3gs wil niet meer USB/opladen - dringend hulp nodig borgqueenx iPhone algemeen 9 06-06-10 18:03
iphone 3gs te warm geworden tijdens opladen, wat nu? julienmulder iPhone algemeen 4 01-03-10 20:35
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 08:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.