//

Crash bij inkomend gesprek VASTE nummers.

Crash bij inkomend gesprek VASTE nummers. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik mijn iPhone 2G heb geupdate naar FW3.0 heb ik een probleem: Als ik gebeld wordt door een vast nummer (dus geen mobiele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-09, 01:37
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Question Crash bij inkomend gesprek VASTE nummers.

Hallo,

Sinds ik mijn iPhone 2G heb geupdate naar FW3.0 heb ik een probleem:
Als ik gebeld wordt door een vast nummer (dus geen mobiele nummers),
dan merk ik daar niks van. Als ik toevallig net op dat moment naar m'n scherm kijk,
dan komt er ineens zo'n draaiend laad-icoontje in beeld,
dan wordt het scherm zwart in wordt mijn iPhone in Safe Mode gezet.
(Overigens zie ik dan wel dat ik een gemiste oproep heb.)

Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
(Mijn iPhone is JailBroken en unlocked. Daar kan het ook aan liggen,
maar aan commentaar als "Doe dat dan ook niet!" heb ik niet veel. )

Alvast bedankt.

Grtz, sNicker


PS: Hoop eigenlijk dat FW3.1 snel komt en dat het probleem met die update weg gaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-09, 11:51
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik zou zeggen, restore hem nog eens voor de zekerheid en kijk of bellen goed gaat _voordat_ je backups gaat terugzetten etc.
  #3  
Oud 27-07-09, 17:59
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Standaard

Pff ja dat moet dan maar. Heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, maarja. Alle jailbreak apps weer weg (ja, is allemaal te fixen met APTBackup, maar heb ik slechte ervaringen mee (Dwz, wilde alle apps terugzetten, viel net internet uit, gaf APTBackup een foutmelding en vervolgens kon ik die apps allemaal handmatig opnieuw installeren.)

Bedankt evmw, had ik eigenlijk zelf ook wel kunnen bedenken Nouja, jij hebt 't voor me bedacht, dank je.


Edit: Helaas helaas, dat heeft het probleem niet opgelost. Ik denk dus dat het probleem zit in een van de apps uit Cydia... (Voordat die er allemaal weer opzaten, werkte het wel gewoon!)
Nouja, een voor een uitproberen dan maar.


Edit2: Dit wordt teveel gedoe. Ik ga 'm maar herstellen en vervolgens alle instelling handmatig opnieuw invoeren (dus configureren als nieuwe iPhone...)

Edit3: pfff, ik begin nou te vermoeden dat er een of andere corruptie in m'n Adresboek zit ofzo... ff checken

Edit4: Adresboek was het probleem. Ooit per ongeluk alle 200 contacten van een vereniging in m'n iPhone gesynced, deze met SQLite Database Browser allemaal weer verwijderd van m'n adresboek (anders had ik ze allemaal handmatig 1 voor 1 in m'n iPhone moeten verwijderen). Waarschijnlijk heeft dat ook iets overhoop gehaald in m'n iPhone.

Edit5 (laatste): Eerst iPhone zo gesynced dat al m'n contacten in Outlook kwamen te staan. Toen met iFunbox de Addressbook-bestanden verwijderd, zodat m'n adresboek leeg was. Vervolgens m'n contacten weer uit Outlook gesynced et voilá, al m'n contactpersonen terug, geen corrupt bestand meer en geen vastlopers meer als ik gebeld wordt

Laatst gewijzigd door sNicker; 28-07-09 om 05:31. Reden: Probleem opgelost!
  #4  
Oud 29-01-10, 16:22
osweb osweb is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 3
Standaard

Ik heb zelfde probleem
Alleen bij mij gaat het alles goed behalve 1 bepaalde nummer. Zodra die persoon mij belt dan crasht mijn iphone en gaat spontaan rebooten of valt uit etc..
ik heb ook een jailbroken iphone met unlock

ik heb adresboek sync met outlook en met exchange hoe kan ik in een keer alles leeg halen? je had het over sql lite?!

ik hoop op jullie hulp. die bepaalde persoon is namelijk mn oude broer en dus is het soms gevoelig :$
Reageren

Labels
crash, safe mode, vast nummer, veilige modus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek bjornpieneman iPhone algemeen 3 26-02-12 16:15
Inkomend gesprek doorgeschakeld Stevo iPhone algemeen 1 25-01-11 14:35
Pop-up loopt vast bij inkomend gesprek arashrsf iPhone algemeen 0 05-09-10 00:47
Vaste nummers missen erikk iTunes 0 24-02-09 14:36
gsm nummers en vaste nummers ronin Archief 3 06-11-07 02:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.