//

licht langs de randen

licht langs de randen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dag mensen, enkele weken geleden heb ik mijn iPhone op laten sturen in de T-mobile shop. Het defect: de simkaart liet regelmatig los, waardoor het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-09, 18:00
jeroent jeroent is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard licht langs de randen

dag mensen,

enkele weken geleden heb ik mijn iPhone op laten sturen in de T-mobile shop. Het defect: de simkaart liet regelmatig los, waardoor het toestel op de sim lock sprong. T-mobile (en apple) hebben het prima opgelost, ik heb een geheel nieuw toestel gekregen (hetzelfde type)

nu ik dit nieuwe toestel een dag of 2 gebruikt heb, valt mij op dat langs de aluminium rand en de bovenkant van het toestel licht verschijnt. De iphone licht dus op langs de randen. Dit had ik bij mijn vorige niet. Dit lijkt me (weer een) hardware kwaal.

(jammer, de iPhone is zo'n goed ding, maar al mijn vorige toestellen hebben nog nooit hardware kwalen gehad, laat staan binnen het eerste jaar)

Hebben meer mensen hier last van? En is het raadzaam het nieuwe toestel weer op te sturen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-09, 18:13
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ja, zie zoekfunctie/andere topics
  #3  
Oud 26-07-09, 19:01
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroent Bekijk bericht
dag mensen,

enkele weken geleden heb ik mijn iPhone op laten sturen in de T-mobile shop. Het defect: de simkaart liet regelmatig los, waardoor het toestel op de sim lock sprong. T-mobile (en apple) hebben het prima opgelost, ik heb een geheel nieuw toestel gekregen (hetzelfde type)

nu ik dit nieuwe toestel een dag of 2 gebruikt heb, valt mij op dat langs de aluminium rand en de bovenkant van het toestel licht verschijnt. De iphone licht dus op langs de randen. Dit had ik bij mijn vorige niet. Dit lijkt me (weer een) hardware kwaal.

(jammer, de iPhone is zo'n goed ding, maar al mijn vorige toestellen hebben nog nooit hardware kwalen gehad, laat staan binnen het eerste jaar)

Hebben meer mensen hier last van? En is het raadzaam het nieuwe toestel weer op te sturen?
kijk hier eens ======> Remanufactured iPhone oplossing voor haarscheurtjes? > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #4  
Oud 26-07-09, 19:28
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Scooter, het gaat hier niet om haarscheurtjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gekleurde randen om de Apps. Stefandaman Jailbreak apps en thema's 3 19-01-12 23:36
Raar icoontje rechtsboven langs batteryicoon Digi Archief 2 28-07-08 11:02
iPhone langs de douane Mi Had Archief 1 24-03-08 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.