//

Adresboek en agenda met exchange en gmail tegelijk?

Adresboek en agenda met exchange en gmail tegelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb eerst op het forum rondgezocht. Hoewel er een aantal topics op mijn vraag lijken zijn te toch anders. Ik zoek een oplossing ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-09, 22:49
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard Adresboek en agenda met exchange en gmail tegelijk?

Hoi,

Ik heb eerst op het forum rondgezocht.
Hoewel er een aantal topics op mijn vraag lijken zijn te toch anders.

Ik zoek een oplossing voor het volgende:
Voor mijn werk gebruik ik exchange op mijn iPhone voor contacts/agenda/email.

Echter ik wil mijn prive contacts/agenda/email ook op mijn iphone gebruiken.
Voor mail is dat niet zo'n probleem, ik heb gewoon een imap-account toegevoegd en ik kan mijn werk en prive mail tegelijk gebruiken.

Voor agenda en contacts is dat een ander verhaal.
Voorheen gebruikte ik nuevasync om mijn google adresboek/agenda op de iphone te gebruiken. Het probleem is dat nuevasync het exchange account op de iPhone gebruikt en dat kan nu niet meer omdat ie al in gebruik is.

Hoe krijg ik alsnog mijn prive agenda/contacts tegelijk met mijn werk agenda/contacts op de iPhone werkend?
Ik zoek niet naar een oplossing die via i-tunes werkt want ik wil wel gewoon dat ie on-the-fly synct met het internet (zoals nuevasync dat ook doet). Het liefst heb ik mijn google agenda in de iphone agenda maar dan met een andere kleur. Voor mijn contacts zou ik het niet erg vinden prive en werk in 1 lijst te hebben.

Alle tips zijn welkom.

Bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-09, 18:27
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Schopje naar boven....
  #3  
Oud 06-08-09, 14:05
yellowsnow yellowsnow is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekjedebij Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb eerst op het forum rondgezocht.
Hoewel er een aantal topics op mijn vraag lijken zijn te toch anders.

Ik zoek een oplossing voor het volgende:
Voor mijn werk gebruik ik exchange op mijn iPhone voor contacts/agenda/email.

Echter ik wil mijn prive contacts/agenda/email ook op mijn iphone gebruiken.
Voor mail is dat niet zo'n probleem, ik heb gewoon een imap-account toegevoegd en ik kan mijn werk en prive mail tegelijk gebruiken.

Voor agenda en contacts is dat een ander verhaal.
Voorheen gebruikte ik nuevasync om mijn google adresboek/agenda op de iphone te gebruiken. Het probleem is dat nuevasync het exchange account op de iPhone gebruikt en dat kan nu niet meer omdat ie al in gebruik is.

Hoe krijg ik alsnog mijn prive agenda/contacts tegelijk met mijn werk agenda/contacts op de iPhone werkend?
Ik zoek niet naar een oplossing die via i-tunes werkt want ik wil wel gewoon dat ie on-the-fly synct met het internet (zoals nuevasync dat ook doet). Het liefst heb ik mijn google agenda in de iphone agenda maar dan met een andere kleur. Voor mijn contacts zou ik het niet erg vinden prive en werk in 1 lijst te hebben.

Alle tips zijn welkom.

Bvd

Kijk even hier hoe ik het heb opgelost.
Je kunt je Google contacten ook nog exporteren en daarna importeren in Outlook op je werk.
  #4  
Oud 06-08-09, 19:09
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Bedankt voor je reactie maar dat is niet de oplossing die ik zoek.
Ik ben er vergeten bij te vermelden dat ik niet afhankelijk wil zijn van een PC zoals in jouw methode.
Bovendien werkt jouw oplossing niet met push. Nuevasync overigens ook niet maar met een vertraging van slechts een korte tijd lijkt dat er wel aardig op.
Helaas is jouw hint voor mij geen oplossing.

Ik vraag me af of het uberhaupt wel kan wat ik wil.....
  #5  
Oud 11-10-09, 21:43
Jovink Jovink is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Mijn vraag komt aardig overeen met de vraag van koekje d'r bij, vandaar dat ik in dit topic verder ga.
Ik wil ook graag m'n contacten, agenda, en mail synchroniseren.
Ik gebruik alles van google contacten agenda en mail.

M'n mail heb ik al in gesteld dat gaat via de push functie en dat werkt perfect.
Maar nu de rest nog.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook thelorrr iTunes 0 23-05-11 23:35
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Exchange agenda, contacts, public folders en gmail silenttoxin iPhone algemeen 1 05-11-09 15:44
Problemen met Gmail Exchange srf0611 iPhone algemeen 4 28-10-09 20:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.