iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/41420-geluidicoon-blijft-beeld-staan-niet-zachter-gezet-worden.html)

gon1234abcd 11-08-09 00:21

geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden.
 
hey,
ik heb gisteravond en vanmiddag voor het eerst kennis gemaakt met het probleem dat het geluidsicoon op het scherm blijft staan en het geluid automatisch op zn hardst gaat. ik had dit gisteren toen ik muziek zat te luisteren, maar kon na een paar seconden het geluid weer zachter zetten. vanmiddag was ik aan het fietsen, en toen gebeurde het dus weer terwijl ik muziek zat te luisteren en dit keer kon ik het geluid niet meer zachter krijgen. ik had het probleem opgelost door de iPhone opnieuw op te starten. nu is mn vraag of er meerdere zijn met dit probleem, en misschien iemand een oorzaak en/of oplossing heeft :o

mvg. Gon

Chrisl 11-08-09 00:30

Zitten de knopjes aan de zijkant misschien vast?

gon1234abcd 11-08-09 00:38

nee ik geloof dat ik het harder-geluidsknopje gewoon in kon drukken, en het zachter geluids knopje kon ik sowieso indrukken.

ButcherJF 11-08-09 07:10

Heb je er wellicht een (niet helemaal goed passend en dus op het volumeknopje drukkend) hoesje om? Je zou de eerste niet zijn....

gon1234abcd 11-08-09 11:17

nee, ik heb geen hoesje om mn iphone. anders had ik daar ook nog wel omgedacht :P

oentje13 12-08-09 11:41

Dat heb ik vet vaak, is een softwarematig probleem, ik los het altijd op door naar de ipod te gaan, en daar via het touchscreen (dus niet via de volumeknoppen) het volume een beetje aan te passen, dan stopt het meestal. Sinds OS 3.0 heb ik ook wel eens dat dat niet helpt, maar dan moet je hem gewoon restarten...

gon1234abcd 12-08-09 19:53

ja de eerste keer lukte het me via de ipod app, maar de 2e keer moest ik inderdaad mn iphone restarten. fijn om te horen dat ik dus niet de enige heb die het soms heeft ;) en aangezien het een softwarematig probleem is, heeft iedereen het dus en is het een bug?

gon1234abcd 17-08-09 22:49

niemand een oplossing?

evmw 18-08-09 08:33

Als jij denkt dat het een softwarematig probleem is, is een restore de enige oplossing. Mijn ervaring is dat het vaak een hardwareprobleem is.

gon1234abcd 18-08-09 23:56

oentje zegt dat, en aangezien hij dat overtuigend zegt, geloof ik hem :)
en ik denk dat een restore niet echt veel zal helpen aangezien ik dan precies dezelfde firmware als nu erop krijg. en dan moet ik em geloof ik ook weer helemaal opnieuw jailbeaken en moet alles weer erop niet op enz. enz.

evmw 19-08-09 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gon1234abcd (Bericht 340113)
oentje zegt dat, en aangezien hij dat overtuigend zegt, geloof ik hem :)
en ik denk dat een restore niet echt veel zal helpen aangezien ik dan precies dezelfde firmware als nu erop krijg. en dan moet ik em geloof ik ook weer helemaal opnieuw jailbeaken en moet alles weer erop niet op enz. enz.

Dan moet je inderdaad weer opnieuw jailbreaken etc. Voordeel is natuurlijk wel dat je weet of het softwarematig probleem is of niet :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.