//

Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden)

Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iets raars met m'n Gmail op m'n iPhone. IMAP ingesteld. Alles werkt al 2 maanden. Maar ik ontdekte dat de e-mail die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-09, 18:20
J0sT J0sT is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden)

Ik heb iets raars met m'n Gmail op m'n iPhone.
IMAP ingesteld. Alles werkt al 2 maanden.
Maar ik ontdekte dat de e-mail die ik met m'n iPhone verzend niet in Sent (Verzonden) komt.
In Sent staan wel weer de e-mail die ik vanaf m'n Mail op mn MacBook heb verstuurd. Snap er niks van.
In de IMAP-map Sent Mail staat wel alles, maar dat moet steeds geladen worden als ik die open.
Iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
gmail, mail, verzonden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzonden email van iDevice synchroniseren met live mail EvertStrack iPhone algemeen 2 11-01-11 13:52
Geen push mail bij Exchange ActiveSync van hotmail Divinity iPhone algemeen 9 29-11-10 09:33
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 22:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.