//

Sciphone mislukte cloon?

Sciphone mislukte cloon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las net het een en ander over de SCIphone. Is dit gewoon een mislukte cloon waar je niks mee kan of komt het toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-09, 14:59
vandenhurk vandenhurk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard Sciphone mislukte cloon?

Ik las net het een en ander over de SCIphone.
Is dit gewoon een mislukte cloon waar je niks mee kan of komt het toch aardig in de buurt? Is het mogelijk om dezelfde applicaties erop te installeren, zelfde functies als de Iphone? Werkt het hetzelfde?

Geef alleen reactie als het daadwerkelijk ook wat inhoudt en niet iets als koop een iphone.

dankje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-09, 15:05
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Het draait niet op hetzelfde os als de iphone, de apps werken er niet op en de bediening komt niet in de buurt van een iphone en met itunes samenwerken zal zeker niet lukken. Enkel het uiterlijk is hetzelfde.
  #3  
Oud 14-08-09, 15:06
vandenhurk vandenhurk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Dus eigenlijk is het gewoon troep? haha
  #4  
Oud 14-08-09, 15:07
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandenhurk Bekijk bericht
Dus eigenlijk is het gewoon troep? haha
Daar komt het zo wat op neer.
  #5  
Oud 14-08-09, 15:07
vandenhurk vandenhurk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Oké dankje, weet ik genoeg .
  #6  
Oud 14-08-09, 22:32
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Verplaatst naar iPhone Klonen en killers.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #7  
Oud 22-09-09, 13:04
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

oke geen aanrader dus?..
  #8  
Oud 16-12-09, 20:27
Jonasz Jonasz is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

En het lettertype al een bekeken? Jak ! Echt lelijk ! Software is waarschijnlijk nx waard..
  #9  
Oud 30-01-10, 22:07
Mallepietje Mallepietje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 26
Standaard

ik lees veel negatieve berichten over de Sciphone, ik heb mij hier twee maanden geleden eens in verdiept en er zijn veel neppe Sciphone toestellen en die zijn echt bagger...ik heb er zelf 1 besteld bij http://remarktelecom.nl en die bevalt mij ontzettend goed! Oke, het is geen Iphone maar het benaderd dit wel heel dichtbij.

Dus als je een goede Sciphone wilt hebben zoek dan goed want op Ebay etc worden veel neppers aangeboden en die zijn zoals anderen hier al beschreven slecht.

Tot nu toe bevalt mijn nepper ontzettend goed! En nee...ik heb geen geld voor een echte Iphone
  #10  
Oud 31-01-10, 18:07
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

ik ben begonne me een skiefoon
awel ik vond da cool en ik vond da da het zelvde was als ne echte iPhone!
awel, nu ek ne iphone, en als die binnen was gebruikte ik ffe men skiefoon terug..
awel ik heb hem tegen de muur gesmeten, alle games zijn chinees, je kuan daar nie mee typen, je moet daat op duxen om te sliden...
het is = brol.
mn iphone voelt de kleinste tik aan, op die skiefoon moe je heel u gewicht op zette om een smsje te typen! mijne skiefoon is nu kapot (danku muur) en ik ben er blij om!
  #11  
Oud 01-02-10, 00:01
cornekleyer cornekleyer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 10
Standaard

de sciphone is een echte afrader..
een maand geleden heb ik er één gekocht op cectunlocked.com wel een goede service en had hem binnen twee weken binnen.
echter in het begin was het een mooi toestel dezelfde look als de iphone en er zat zelfs een pennetje bij in..
na een aantal dagen kwamen al verschillende problemen opduiken, zoals het bellen en smsen is een functie van een telefoon, maar met deze telefoon werkte het voor geen meter, het is is lang niet zo gevoelig al de echte iphone en de spatiebalk onderin moest je echt hard op drukken om hier beweging in te krijgen.
als je iemand wilde bellen uit je contactenlijst kon je deze niet zomaar aanklikken en bellen, nee je moest eerst het nummer uit je hoofd leren en intoetsen, in de geschiedenis kon je deze wel aanklikken en meteen bellen. best lastig dus..
verder zit er de de sciphone i68 geen Wi-Fi.
de games waren in het chinees en werkte ook niet echt.
verder zat er een 1.3 mp camera in, later bleek dat deze er scheef in zat en dat je dus niet een normale foto kon maken..
als je eenmaal wat afbeelden en videos op de telefoon had staan kwamen er weer wat problemen om de hoek kijken.
bijv bij het bekijken van een afbeelding op de liggende kant begon het beeld helemaal te shaken, de bewegingssensor klopte dus ook niet helemaal. bij videos was dit ook het geval en zag het er ook niet uit.

kortom de software van de telefoon is zo slecht dat je dat ding na een dag al zat ben. verder zit er gewoon de goedkoopste hardware in die er bestaat.
heb de telefoon een dag later (gelukkig) verkocht via marktplaats.

zelf heb ik nog geen iphone, maar hoop wel dat deze er komt. misschien over een paar maanden als hij er met andere providers is! hopen dat deze er komt.
  #12  
Oud 27-09-12, 15:33
brocklesnar brocklesnar is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Thumbs up gelijk heb je

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mallepietje Bekijk bericht
ik lees veel negatieve berichten over de Sciphone, ik heb mij hier twee maanden geleden eens in verdiept en er zijn veel neppe Sciphone toestellen en die zijn echt bagger...ik heb er zelf 1 besteld bij http://remarktelecom.nl en die bevalt mij ontzettend goed! Oke, het is geen Iphone maar het benaderd dit wel heel dichtbij.

Dus als je een goede Sciphone wilt hebben zoek dan goed want op Ebay etc worden veel neppers aangeboden en die zijn zoals anderen hier al beschreven slecht.

Tot nu toe bevalt mijn nepper ontzettend goed! En nee...ik heb geen geld voor een echte Iphone
ik heb zelf ook een sciphone mijn vraag kun je ze upgraden
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg ggghgg.jpeg‎ (2,6 KB, 12x gelezen)
  #13  
Oud 27-09-12, 15:36
brocklesnar brocklesnar is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

hoi zijn er mensen die mij kunnen helpen ik heb ook een sciphone en kun je die upgraden
en apps downloaden en hoe doe je dat wie weet dat help mij afz
cm-punk1@live.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Deze Cloon is echt mooi Need-iPhone iPhone algemeen 6 26-05-11 14:55
afmetingen iphone/sciphone Sennert iPhone algemeen 0 23-05-11 18:32
iphone 4 cloon?? iiphone4 iPhone algemeen 38 29-11-10 22:16
SciPhone i68 Sophie* iPhone algemeen 10 07-03-09 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.