//

Providers Duitsland

Providers Duitsland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Aanstaande maandag ga ik naar Duitsland (naar de bergen) en ik ben van plan gewoon internet te roamen en dus daar het datanetwerk te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-09, 22:54
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Providers Duitsland

Hallo,

Aanstaande maandag ga ik naar Duitsland (naar de bergen) en ik ben van plan gewoon internet te roamen en dus daar het datanetwerk te gebruiken. Toen ik in België was kon ik gewoon een provider zelf uitkiezen, maar nu vroeg ik me af of dit ook in Duitsland kan (ja, toch?) en welk netwerk het beste was.

In België vond ik bijvoorbeeld dat het 3G netwerk lekker snel was bij (/naam vergeten sorry/), vergeleken met een aantal andere providers.

Nu vroeg ik me af welke providers JULLIE het beste vinden in Duitsland en welke een lekker snel netwerk heeft. Ik kan namelijk wel alle netwerken gaan uitproberen maar steeds switchen is nogal vermoeiend voor de batterij. Ik ben dus wel benieuwd naar een snel netwerk: als 3G bij een provider langzaam is vreet het meer batterij dan als het snel is.

Dus wat zijn goede telecom providers in Duitsland met een lekker snel (3G) netwerk?

Ken je er een, en heb je er ervaringen mee? Schrijf je ervaring dan ook alsjeblieft op als je de tijd hebt

Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Storing] Providers 3G Momentum Overige providers Nederland 29 15-02-09 11:49
Automatisch schakelen tussen providers Apple99 Archief 1 02-01-09 01:50
Verschillende Abbo's van Providers jessia iPhone algemeen 0 29-11-08 19:04
3G ondersteunende providers Jarhead Overige providers Nederland 10 30-10-08 22:16
Verschillende Providers lhy Overige providers Nederland 0 14-12-07 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.