//

Iphone uitdaging!!

Iphone uitdaging!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi lieve mensen! ik heb een probleem met mijn Iphone en weet bijna zeker dat ik de enige ben die dit ooit gehad heeft! wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-09, 21:52
Rittie Rittie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Red face Iphone uitdaging!!

Hoi lieve mensen!

ik heb een probleem met mijn Iphone en weet bijna zeker dat ik de enige ben die dit ooit gehad heeft!

wat is er nou gebeurd! hahaha ik zat wat met mijn instellingen te spelen (*****n) en zag ergens een dubble click instelling.. ik denk laten we het maar eens voor de grap proberen!

dat was dus niet zo heel handig want nu doet mijn touch screen het niet meer...

nouwja hij doet het in zoverre nog.. dat ik een menu kan openen door met 1 vinger op een blokje te staan.. en dan met mijn nagel heel vaak er nog op te klikken en dan schiet tie open..

Maar om nu dus die optie uit te zetten moet je bij instellingen een stukje naar beneden scrollen! en dat doet tie dus niet meer! hahahah

heb hem al gereset maar dat loste het probleem niet op... en woon momenteel in frankrijk en op deze laptop heb ik geen Itunes dus kan het ook neit op die manier gaan resetten...

iemand enig idee?

Thanks!

Rittie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-09, 22:13
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Het touchscreen op de iphone is van glas dus je kan alleen met verwarmde voorwerpen (vingers niet nagels) het werkend krijgen misschien is dat het probleem? en anders probeer een harde reboot (sleep button + home button 5 sec inhouden)
  #3  
Oud 17-08-09, 01:53
Rittie Rittie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Hi Peter!

ja had dat inderdaad al geprobeerd maar werkte niet.. punt is.. als ik op 1 van die vierkantjes druk dan gaat tie niet gelijk open.. en als ik dan 1 vinger erop doe.. dan komt er een vierkantje omheen te staan.. en als ik dan met andere vinger er nog op klik dan gaat tie open! maarja het probleem is dat ik wel bij settings kan komen.. maar dan een stukje naar beneden moet scrollen en dat werkt dus niet meer! hahaha

any ideas?
  #4  
Oud 17-08-09, 02:05
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Je hebt iets geaactuveerd in de zin van "voice over" ofzoiets... 1 x klikken zal het icoontje selecteren (wit kader rond) (normaal spreekt dan een robotstem de naam van de app uit..).. 2 kaar na elkaar klikken zal het openen... om te scrollen moet je (denk ik) 3 vingers gebruiken..

Try it and let me know !

  #5  
Oud 17-08-09, 11:11
raymee's schermafbeelding
raymee raymee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 46
Standaard

Yep dit is de voiceOver, deze heb je aangezet in je instellingen onder Accessibility.
Probeer daar maar weer eens in te komen en zet het uit dan doet hij het weer normaal.

Succes
__________________
An Apple a day, keeps the doctor away...
But if the doctor is cute, f**k the fruit...
  #6  
Oud 17-08-09, 13:04
Rittie Rittie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Hi!!

ja das precies wat het is!! hahahah!

maar dat scrollen wordt hem niet meer hoor! dus accessibility kan ik niet meer inkomen... AHHHHHHHHHHHHH


hahhaha
  #7  
Oud 17-08-09, 13:15
Rittie Rittie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Hij doet het weer!!

je had gelijk luna! het was toch met 3 vingers.. maar dat werkte eerste niet en toen kwam ik bij deze link

http://www.apple.com/iphone/how-to/index.html#accessibility.using-voiceover

en daar stond dat je het beste heeeeel relaxt met 3 vingers kon doen..

ik dus zo relaxt als het kon en toen schoot tie wat naar beneden.. wat een *** functie zeg hahaha kan me niet voorstellen dat iemand dat gebruikt! anyway ik kan weer verder

thanks
Reageren

Labels
doubleclick button, iphone, touchscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: uitdaging herstellen iPhone 4 baseband met SHSH knny Jailbreak 3 26-02-11 19:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.