//

Storing naast elektrische apparaten

Storing naast elektrische apparaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, sinds ik de 3.0.1. update uitgevoerd heb, krijg ik steeds een vervelende storing op naburige elektrische apparaten. Als ik bijvoorbeeld mijn iphone op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-09, 18:37
Indoorfirework Indoorfirework is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Exclamation Storing naast elektrische apparaten

Hallo iedereen,

sinds ik de 3.0.1. update uitgevoerd heb, krijg ik steeds een vervelende storing op naburige elektrische apparaten.

Als ik bijvoorbeeld mijn iphone op mijn bureau leg, gewoon in sleepmodus, dan hoor ik door de boxen van mijn PC een storing alsof er elk moment een bericht kan toekomen of iemand die me gaat bellen.

Als ik hem op vliegtuigmodus zet is alles ok. Heb al een paar keer aan en af gezet maar het blijft de storing geven, terwijl het vroeger niet het geval was.

Zou de oorzaak bij de iphone of bij de telecommaatschappij liggen? (Proximus)

Hopelijk heeft iemand een goede tip voor me,

vriendelijke groeten,

Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-09, 19:16
kir kir is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Volgens mij is het zo dat je dat hoort wanneer je gebeld of een berichtje krijgt...maar mij is opgevallen dat dit geluid alleen voorkomt op het '2g' netwerk. Ik hoor het namelijk ook wanneer hij van 3g weer terug schakelt naar 2g. Kortom valt niets aan te doen voor zover ik weet
Reageren

Labels
iphone, proximus, storing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 apparaten via Bluetooth? Twigg iPhone Apps 0 18-03-11 20:10
Windows: 2 apparaten??? karimp iTunes 2 27-05-10 14:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.