iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone op je stereo (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4209-iphone-op-stereo.html)

bomsize 27-12-07 19:59

iPhone op je stereo
 
Hallo iPhoners! Ik hoop dat jullie allen een fijne kerst hebben gehad!
Ik heb veel geleerd van deze site en voor sommigen heb ik een handige tip zodat ik eindelijk is wat terug kan doen;iPhone op je Stereo
Het is niet meer nodig om een speciaal plugje te komen om deze hierop aan te kunnen sluiten:)


Stap 1:
Sluit je iphone aan op je iPhone-dock, of een andere dock.

Stap 2:
Steek je stekker niet in je iPhone maar in de "line out" aan de achterkant van het dock.

en voila: muziek uit je iphone zo op je stereo.

Ik hoop dat ik hier sommige blij mee kan maken:rolleyes:

Stibou 27-12-07 20:59

Ok

Schitterend!

geryd 27-12-07 21:05

wanneer was dit dan wel nodig? bij mijn wete is er altijd al een line-out op het dock geweest.

Wat je wel nog steeds van apple nodig hebt is een dock connector video cable als je video op je TV wilt aangezien de niewste generatie iPods en iPhone enkel nog video out heeft op dock connector...

bomsize 28-12-07 13:12

Nee dat is ook zo, maar je moet wel op het idee komen om hem eerst in het dock te zetten! Anders kan je alleen iphonekabels in je iphone pluggen, en dus niet je stereo kabeltje.

croiman 28-12-07 22:53

nu heb je een convert plugje die je in je iphone steekt en alle mini jacks erin kunt steken, kost 3euro van belkin. geen dock nodig dan.

ButcherJF 29-12-07 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geryd (Bericht 32307)
wanneer was dit dan wel nodig? bij mijn wete is er altijd al een line-out op het dock geweest.

Wat je wel nog steeds van apple nodig hebt is een dock connector video cable als je video op je TV wilt aangezien de niewste generatie iPods en iPhone enkel nog video out heeft op dock connector...

Hoe kom je aan die wetenschap? Heb je dat zelf ervaren? Mijn ervaring is nl. juist dat de video out -met een originele Apple component kabel- niet werkt op de dock connector, maar alleen rechtstreeks op de iPhone... :confused:

croiman 29-12-07 12:48

dat dacht ik ook al ButcherJF, rechtstreeks op ihpone.
der ga wel nog iets nieuws uitkomen voor dat probleem, universele dock speciaal voor video naar tv te sturen+ audio, een nieuwe dock, maar die is momenteel nog niet te krijgen. werkt ook met Wi-Fi en afstandsbediening. geinig maar waarschijnlijk duur.

dylotic 29-12-07 13:18

Is er een dock die digitale audio out heeft? S/PDIF of COAX?

Vasilli 29-12-07 14:14

Mooi zo erg bedankt voor de tip.

croiman 29-12-07 19:07

nu is er de apple tv beschikbaar via switch wijnegem. film, trailers, muziek, podcasts die in je itunes bib staan of iphone ipod touch op je tv afspelen. ook HDMI en component. heb t boekje ervan liggen, ben vandaag daar geweest en iphone accesoires besteld.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.