//

Wat zijn nou de voordelen van een MobileMe account?

Wat zijn nou de voordelen van een MobileMe account? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mobile me is zeker handig. Echter bij mij werkt het niet helemaal volgens verwachting. Op mijn werk staat Outlook op een Exchange server. Als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 23-02-10, 21:42
T.Hannessen T.Hannessen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Question Mobile me client werkt niet met Outlook als deze op Exchange server staat

Mobile me is zeker handig. Echter bij mij werkt het niet helemaal volgens verwachting. Op mijn werk staat Outlook op een Exchange server. Als je de mobile me client installeert op een PC kun je dan alleen synchroniseren met gegevens buiten Outlook, zoals het Windows adressenboek. Daar heb je dus niet veel aan als alles in Outlook staat.
Apple geeft aan dat je je Iphone dan rechtstreeks met een Exchange server kunt verbinden. Dat kan ook met de Iphone die ik heb. Alleen....op mijn werk is op de server deze mogelijkheid geblokkeerd in verband met beveiliging en licenties. Althans dat is het antwoord van de IT afdeling als je er naar vraagt. Ik sync mijn Mac thuis nu via Mobile Me (toch wel handig maar niet echt noodzakelijk) en op mijn werk via het kabeltje en Itunes. Echter het blijven nu gescheiden agenda's en mijn werkagenda kan ik dus niet thuis op mijn mac bekijken. Iemand een andere oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #82  
Oud 05-03-10, 14:37
dutchduc dutchduc is offline
• iOS 13.5
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 91
Standaard

Wat een afknapper zeg, na de gratis probeer periode van Mobileme besloten om geen abbo te nemen.
Dit gedaan via mijn account op de Mobileme site. Moet je wel even doen want deze betaal service van Apple gaat automatisch in na de probeer periode, in een vind ik behoorlijk prijzig abbo.
Vervolgens van mijn Iphone ook Mobileme verwijderd...... Vervolgens ben je dan al je contacten kwijt, mooi $%#@ want die had ik nooit geback upped in Itunes.
Dus bij deze mocht je overwegen Mobileme te verwijderen van je phone, eerst even vinkje plaatsen in Itunes zodat je contacten gesaved zijn.
__________________
Ciao
Jeroen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België FreezyFreeze Koopinformatie België 8 08-10-10 11:13
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? Anneke PP iPad algemeen 9 25-07-10 22:15
ja wat moet je hier nou van zeggen 3g shine:P kuradius Chat en geruchten 10 28-08-09 17:49
Is er wel een oplossing nou? Als je terug gaat naar 1.1.2 van 1.1.3 isyan68 Archief 5 11-02-08 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.