//

Diverse foutmeldingen tijdens herstellen

Diverse foutmeldingen tijdens herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde vorige week mijn iPhone terugzetten naar de fabrieksinstellingen. In mijn haast heb ik een één of andere optie gekozen via Instellingen. Ik weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-08-09, 08:58
Willy82 Willy82 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard Diverse foutmeldingen tijdens herstellen

Ik wilde vorige week mijn iPhone terugzetten naar de fabrieksinstellingen. In mijn haast heb ik een één of andere optie gekozen via Instellingen. Ik weet niet meer welke, maar ik heb het idee dat deze optie mijn hele iPhone leeg heeft gehaald. Ik zag namelijk alleen nog maar het Apple logo.

In iTunes 8.2.1 heb ik vervolgens geprobeerd te herstellen naar alle mogelijke FW2.X. Uitfrustratie zelfs geprobeerd te herstellen naar FW3.0.1, maar tevergeefs. Tussendoor ben ik nog wel eens in het Emercency scherm terecht gekomen. Zodoende heb ik via iTunes 7.5 geprobeerd te herstellen naar FW1.1.4. (volgens handleiding hier ergens op het forum). Ook hier foutmeldingen. Om een lang verhaal kort te maken, hieronder een samenvatting van de foutmeldingen:

FW1.1.4 (iTunes 7.5): -7, 1 of 6
FW1.1.4 t/m FW2.0.2 (iTunes 8.2.1): 1601/1602
FW2.1 t/m FW 3.0.1 (iTunes 8.2.1): 2005

Het herstellen doe ik altijd in DFU (in Recovery mode hetzelfde probleem). Ik heb het hele weekend dit mooie forum afgezocht naar oplossingen. Alle mogelijke oplossing bleken niet te werken. Wie o wie kan mijn helpen? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-09, 09:10
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik zou gewoon de laatste firmware blijven proberen, bij downgraden kun je zoiezo foutmeldingen verwachten.

Al andere computer en USB-kabel geprobeerd?
  #3  
Oud 24-08-09, 10:22
raymee's schermafbeelding
raymee raymee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 46
Standaard

Je hebt de iPhone in het instellingsmenu herstelt. Dat betekent dat je de iPhone terug naar fabrieksinstellingen hebt gezet. Je bent nu je jailbreak en unlock kwijt. Je moet iTunes updaten naar de laatste versie en de iPhone herstellen. Hierna kun je hem weer jailbreaken en unlocken. Foutmelding 16xx houd in dat je effies een andere USB ingang moet proberen.

Succes!
  #4  
Oud 24-08-09, 19:15
Willy82 Willy82 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymee Bekijk bericht
Je hebt de iPhone in het instellingsmenu herstelt. Dat betekent dat je de iPhone terug naar fabrieksinstellingen hebt gezet. Je bent nu je jailbreak en unlock kwijt. Je moet iTunes updaten naar de laatste versie en de iPhone herstellen. Hierna kun je hem weer jailbreaken en unlocken. Foutmelding 16xx houd in dat je effies een andere USB ingang moet proberen.

Succes!
Bedankt voor je input. Dit is een domme aktie van mij. Ik heb de laatste iTunes (8.2.1) en op alle mogelijke manieren hersteld (ook diverse USB poorten gebruikt). Als ik dit in Recovery mode doe krijg ik trouwens foutmelding 13 (ipv 2005). Ben bang dat er een andere oplossing moet zijn.
  #5  
Oud 24-08-09, 19:17
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als je alle USB-poorten hebt gebruikt, heb je dan ook al een andere PC en/of USB kabel geprobeerd zoals eerder gezegd? Zoals raymee al aangeeft zijn deze errors meestal gevolg van USB-problemen.
  #6  
Oud 24-08-09, 20:09
raymee's schermafbeelding
raymee raymee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 46
Standaard

probeer het eens door de homebutton ingedrukt te houden en dan de USB erin te doen?
Vaak pakt iTunes hem dan wel, updaten, jailbreaken, unlocken en klaar..... hoop ik....
  #7  
Oud 24-08-09, 20:44
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Tip
Over veel foutmeldingen lopen discussie momenteel. Je kan de zoekfunctie gebruiken, zoekterm "error [nummer]". Zo kan je bijvoorbeeld voor foutmelding 13 deze discussie raadplegen.

__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #8  
Oud 25-08-09, 12:42
Willy82 Willy82 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Als je alle USB-poorten hebt gebruikt, heb je dan ook al een andere PC en/of USB kabel geprobeerd zoals eerder gezegd? Zoals raymee al aangeeft zijn deze errors meestal gevolg van USB-problemen.
Ik heb wel andere USB-kabels geprobeerd. Helaas is mijn laptop overleden, dus ik heb niet de luxe om een andere PC te proberen.

Dan krijg ik hem niet in DFU, omdat hij dan meteen het Apple logo laat zien. Oftewel USB moet erin zitten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymee Bekijk bericht
probeer het eens door de homebutton ingedrukt te houden en dan de USB erin te doen?
Vaak pakt iTunes hem dan wel, updaten, jailbreaken, unlocken en klaar..... hoop ik....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht

Tip
Over veel foutmeldingen lopen discussie momenteel. Je kan de zoekfunctie gebruiken, zoekterm "error [nummer]". Zo kan je bijvoorbeeld voor foutmelding 13 deze discussie raadplegen.

Hierin heb ik ook gepost. Omdat foutmelding 13 zich alleen voordoet in Recovery mode, heb ik een nieuwe post aangemaakt.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-08-09 om 12:51. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! Zie dit als een waarschuwing.
  #9  
Oud 25-08-09, 18:26
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Ik vermoed dat DFU niet goed gaat. Dubbelcheck dit nogmaals a.u.b. Probeer misschien andere DFU handleiding. Graag 100% zekerheid over DFU
  #10  
Oud 26-08-09, 20:13
Willy82 Willy82 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

DFU gaat wel goed. Zwart scherm voor het herstellen en tijdens krijg ik het witte scherm.

Hij doet het! Ik heb hem herstelt naar 3.0.1. Vervolgens Emergency mode. Downgraden naar FW1.1.4 en/of FW2.X lukte in geen mogelijkheid. Vervolgens nog maar weer eens geprobeerd met Redsn0w uit Emergency te komen en met succes! Mag dus een slotje op.

Laatst gewijzigd door King1987; 26-08-09 om 21:48. Reden: edit knop gebruiken aub.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen puma17 iPhone algemeen 1 22-04-11 00:12
error 28 tijdens het herstellen van mijn iphone emir95 iPhone algemeen 1 27-12-10 08:23
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes zorphion iPad algemeen 0 01-09-10 17:12
Diverse foutmeldingen Haagze sf2 iPhone algemeen 4 15-05-10 22:32
Foutmelding tijdens het herstellen na een geslaagde jailbreak met sn0wbreeze frhane68 Archief 1 07-03-10 14:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.