//

Nokia N900

Nokia N900 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat met die bugs bij Nokia valt best wel mee. Als je honderden toestellen maakt ipv maar 2 stuks kan er altijd wat gebeuren maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-09-09, 12:37
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Dat met die bugs bij Nokia valt best wel mee. Als je honderden toestellen maakt ipv maar 2 stuks kan er altijd wat gebeuren maar heb een E71 zonder klachten, mijn broer is een poweruser met een E75 ook zonder klachten.

Apple gebruikers (vooral de applecomputergebruikers) roepen altijd dat andere besturingssystemen meer fouten hebben. Dat blijkt niet waar te zijn, ze worden alleen meer geëxploiteerd. Lees dit bijvoorbeeld maar eens. Meeste lekken ontdekt in Mac OS X en Linux - itprofessional - ZDNet - pagina: 1

Maar weer even terug naar de N900. Ik ga het toestel zodra het beschikbaar komt waarschijnlijk kopen. Ik denk niet dat de N900 en ook zijn opvolgers niet, een Iphonekiller gaat worden.
De N900 is een totaal ander soort toestel met een andere gebruikersgroep. Qua design is een Iphone mooier. lekker dun en het ziet er goed uit. De gebruikers hebben geen behoefte aan een echt toetsenbord.
Alleen al vanwege het feit dat er geen appeltje op staat zorgt ervoor dat het geen Iphonekiller gaat worden.

Ik wil een toestel waarbij je niet door de fabrikant en provider zodanig beperkt wordt dat je een toestel moet gaan jailbreaken. Ook wil ik een goede ontvangstkwaliteit. Een agenda met weeknummers etc etc.

Nu zal de Iphonefan gaan zeggen dat er voor alles een app of oplossing is. Ja leuk, maar ik wil dus niet jaibreaken. En de ontvangstkwaliteit is iets wat wij niet kunnen verbeteren.

Maar wie weet komt er volgend jaar of het jaar erna een Iphone die dit allemaal wel heeft en ga ik toch nog om.
De Iphone is op een paar tekortkomingen na een heel mooi toestel, alleen tsja........dat beleid van Apple...bah.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-11-09, 22:26
igewoon igewoon is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Nokia heeft heel wat in te halen, heel veel zaken werken nu eenmaal 'prettig' op de iphone.
En dan hebben we natuurlijk de vele apps, die niet meteen bij lancering van een telefoon beschikbaar zullen zijn.
  #23  
Oud 27-01-10, 14:44
sanneps sanneps is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik twijfel ook een beetje tussen de N900 en de iPhone. De N900 kan ik gratis krijgen bij een abonnement, de iPhone niet Tenzij ik T-mobile neem dan, maar dat wil ik dan weer niet.
  #24  
Oud 27-01-10, 15:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanneps Bekijk bericht
Ik twijfel ook een beetje tussen de N900 en de iPhone. De N900 kan ik gratis krijgen bij een abonnement, de iPhone niet Tenzij ik T-mobile neem dan, maar dat wil ik dan weer niet.
Ik snap uw probleem niet hoor?

Je kan deze in belgie kopen tenzij je geen 575-675 euro liggen hebt?
Of je wacht op de nieuwe die normaal gezien nog wel zal uitkomen of je koopt er eentje 2de hands, eentje die nog perfect werkt enz....

De nokia N900 is zo goed niet als de iphone.
Via youtube alleen al hebben ze vergelijkingen gedaan en geef mij maar de iphone.
  #25  
Oud 28-01-10, 21:31
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb momenteel beide, maar de N900 is weer in de verkoop.
Bij ingebruikname van de N900 pakte ik al na 10 minuten de stylus omdat het touchscreen niet zo werkt als ik wil. Scrollen, een app starten, het is het net niet.

Het virtuele toetsenbord beslaat direct het hele scherm, vind ik ook niet handig. Het aparte toetsenbord is weer wel lekker, maar maakt de gsm te dik. Je stopt hem niet zo even in je broekzak.

Het blijft wat mij betreft een prachtding, die N900, maar het is het dus niet -voor mij.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #26  
Oud 30-01-10, 22:31
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

.....en inmiddels weer verkocht.
  #27  
Oud 31-01-10, 11:51
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
.....en inmiddels weer verkocht.
Kan je absoluut geen ongelijk geven het is een mooie ding maar echt ongemak om mee te werken
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nokia N9 seminifeer iPhone algemeen 8 01-10-10 01:34
Meerkamp Nokia N900, Blackberry Storm 2 en HTC HD2 JW75 iPhone algemeen 4 10-03-10 23:13
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen iCulture iPhone algemeen 86 30-06-09 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.