//

Digitale boeken op Bol.com

Digitale boeken op Bol.com discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tring Dank voor de reacties. Ik krijg boeken nu via Stanza op mijn iphone, dat gaat goed, alleen ................... niet bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-09-09, 12:46
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tring Bekijk bericht
Dank voor de reacties. Ik krijg boeken nu via Stanza op mijn iphone, dat gaat goed, alleen ................... niet bij alle boekformaten. Net een boek via ereader.com gaat goed, de gratis boeken van bol.com ook. De gekochte boeken van bol.com niet, reden: "DRM". Voor zover ik begrijp een beveiliging om piraterij en illegaal kopieëren tegen te gaan. Heb hierover nog een vraag bij bol.com uitstaan.
Thea
Al antwoord van Bol.com????
Ik begreep idd gisteren dat je betaalde boeken niet in stanza op je iphone kon openen, en dat je daarvoor alleen de software van Adobe kunt gebruiken...?? Die dus wel op de E-Readers staan, maar die niet voor de iphone beschikbaar is volgens mij (Adobe) :s
Die DRM bla bla zit dan blijkbaar in het Adobe die je persé nodig hebt om die betaalde boeken te kunnen lezen???

Dan maar hopen dat die software ook op de iphone komt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-09-09, 16:57
tring tring is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

het antwoord was dat ivm beveiliging van de boeken deze niet op de iphone te lezen zijn. De gratis boeken hebben de beveiliging niet. Ik zou het geld voor aanschaf van het digitaal boek terugkrijgen. Ik heb nu via ereader.com engelstalige boeken gedownload en vorige week in mijn vakantie gelezen.
  #23  
Oud 18-05-10, 20:22
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Ik zit hier hetzelfde met bibliotheek-boeken.
Worden keurig in Adobe Digital Editions binnen gehaald.
Zijn dus op de Mac te lezen, maar niet naar de iPad te transporteren.
Ik begrijp dat Adobe dat wel wil uiteindelijk. Maar die strijd tussen Adobe en Apple is pas beginnend...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Boeken van Bol.com artikel op iPad Planet Gewiba iPad algemeen 2 08-08-10 23:18
Bol.com El_Diablo iPhone Apps 2 05-10-09 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.